اجرای گام‌های پرشتاب عمرانی با تکیه بر پشتوانه‌های مطالعاتی

دکتر صادق نجفی پس از پایان جلسه ی شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: سال گذشته در حوزه عمران گام های جدی برداشته شد که استمرار آن در برنامه سال آتی، نقش کارسازی در روانسازی معضلات شهر خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 22 February 2015

 شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در برنامه بودجه سال آتی رویکردهای عمرانی و اجتماعی را به موازات هم مورد توجه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ما  دکتر صادق نجفی پس از پایان جلسه ی شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: سال گذشته در حوزه عمران گام های جدی برداشته شد که استمرار آن در برنامه سال آتی، نقش کارسازی در روانسازی معضلات شهر خواهد داشت.

وی با اشاره به اهتمام مدیریت شهری تبریز اظهار داشت: مدیریت شهری تبریز در سال 93 نشان داد که با حمایت، نظارت و هدایت شورای اسلامی شهر و تحقق مدیریت هماهنگ شهری می توان گام های پر شتابی در حوزه عمران برداشت.

صادق نجفی این روند را برای سال آینده نیز پیش بینی کرده و گفت: با استمرار این روند، مطالعات و کارشناسی دقیق شورا و شهرداری تبریز زمینه ساز تحولات اساسی در سیمای شهر خواهد شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزم شهرداری برای ایجاد 10 خیابان نمونه و الگو 10 خیابان نمون در هر یک از مناطق 10 گانه  تاکید کرد: رسیدگی اساسی به وضعیت ساختاری، هندسی و ظاهری جداول، آسفالت‌ها، پیاده‌روها، خط‌کشی‌ها، سردر و نمای مغازه‌ها، علایم راهنمایی ‌و‌ رانندگی و سیستم‌های روشنایی، از جمله بخش‌های اجرای این طرح در خیابان‌های نمونه است.

نجفی اظهارداشت: با اجرا و تکمیل این طرح در هر یک از مناطق ده‌گانه، شاهد الگوی ارزشمند زیباسازی در رسیدگی به خیابان‌های هر یک از مناطق خواهیم بود.

وی همچنین از عزم شهرداری تبریز برای انتقال مشاغل مزاحم با حمایت شورای اسلامی کلانشهر تبریز و واحدهای صنفی و صنعتی  خبر داد.

شهرداری تبریز همچنین گفت: در حوزه ورزش شهرداری کلانشهر تبریز، با بخش هایی که در برنامه سال آتی مورد پیش بینی قرار داده، چه در ورزش قهرمانی و چه در محلات اقدامات کارساز برای استمرار و بهبود ورزش انجام خواهد داد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار