انجام ۴۷ هزار معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ‎ و نقل جاده‌ای استان همدان در ۸ ماه نخست امسال ۴۷ هزارو ۱۰۳ معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۹۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 05 January 2019
صفر صادقی از افزایش ۵ درصدی معاینه فنی خودرو‌های سنگین از ابتدای سال‌جاری در استان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، صادقی راد در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در استان، یادآور شد: این تعداد خودرو پس از طی مراحل مختلف آزمون‌های ظاهری و مکانیزه، گواهی سلامت فنی و زیست محیطی، برگ و برچسب معاینه فنی خود را دریافت کرده اند.
صادقی راد با تأکید بر اینکه در راستای بهبود وضعیت نظارت بر عملکرد این مراکز و نیز برخورد به موقع با تخلفات احتمالی اقداماتی از سوی این اداره کل در دستور کار است، افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده، بازدید‌های نظارتی به شکل مستمر و در قالب تیمی به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی سنگین استان در طول سال انجام می‌شود. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به صدور پروانه عبور برای تردد بار‌های ترافیکی در طول محور‌های مواصلاتی اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد پروانه عبور ترافیکی صادر شده استان در ۸ ماهه نخست امسال ۲ هزارو ۲۴۰ مورد بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار