آیا وظیفه کمیته شهروندی فقط چاپ بنر است؟!

تابناک: گرچه کمیته فرهنگ شهروندی از سال های 85 به بعد سیر صعوی در بخش محتوایی خود ایجاد کرده است اما سالهاست که این محتوا به طور ایستاتیک مانده است و این کمیته تلاشی در جهت، پویاتر کردن بخش های مختلف فعالیت خود نداشته است.
کد خبر: ۶۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 01 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان که مردم نامش را پای بنرهای نصب شده در خیابان های شهر دیده اند، خود به سوژه ای بین مردم تبدیل شده است.

این کمیته که سوژه های مختلفی را برای فرهنگ سازی و توسعه اخلاق دست مایه موضوعات بنرهای آموزشی خود کرده است، هر از گاهی با چاپ بنرهایی در کانون توجه و نظر مردم قرار می گیرد.

محتوای این بنرها در برخی موارد به حدی سطحی یا ساده است که مردم عادی از دیدنش تعجب می کنند و با خود می گویند یعنی مردم شهر انقدر در اجرای پایین ترین نکات شهروندی ضعیف اند که این کمیته سوژه یک ماه خود را در این موضوع قرار داده است!.

البته گاه برخی جملات این بنرها نظر مردم را به خود جلب می کند اما طولانی شدن نصب آنها در شهر، آسیب شهید کردن محتوا و تاثیرگذاری بنرها را در پی دارد.

یکی دیگر از نقاط ضعفی که به این کمیته وارد است اینکه آیا وظیفه کمیته فرهنگ شهروندی تنها چاپ چند بنر و طراحی معما بروی بیلبردهای شهری است؟.

آیا انیمیشن های ساخته شده ای که کمیته فرهنگ شهروندی در سایت خود بدان اشاره کرده است، به اندازه بنرهای چاپ شده برای عموم مردم شهر به نمایش درمی آید؟!.

و یا تاکنون بسترهای لازم برای نمایش انیمیشن های شهروندی برای شهروندان به طور گسترده و عمومی فراهم شده است یا تدبیری در این زمینه وجود دارد یا خیر؟!.

گرچه کمیته فرهنگ شهروندی از سال های 85 به بعد سیر صعوی در بخش محتوایی خود ایجاد کرده است اما سالهاست که این محتوا به طور ایستاتیک مانده است و این کمیته تلاشی در جهت، پویاتر کردن بخش های مختلف فعالیت خود نداشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار