بسته های اقتصادی مازندران در ایام سفر معرفی شود

استاندار مازندران بر معرفی بسته های اقتصادی مازندران به گردشگران در ایام سفر تاکید کرد.
کد خبر: ۷۲۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 11 March 2019

 

استاندار مازندران بر معرفی بسته های اقتصادی مازندران به گردشگران در ایام سفر تاکید کرد.

احمد حسین زادگان در سومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، گفت: سهم دستگاه های مختلف در زمینه مرمت مسجد جامع تعیین شده بود و پیمانکار هم کار را متوقف نکرده و جلوتر از دستگاه های اجرایی کار می کند.

وی با بیان اینکه پیمانکار تا اندازه ای می تواند هزینه ها را متحمل شود، افزود: دستگاه ها هر چه زودتر نسبت به پرداخت اعتبار مورد نظر در این زمینه اقدام کنند.

استاندار مازندران اظهار کرد: مرمت مسجد جامع به عنوان اولویت در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

حسین زادگان با بیان اینکه قانون تکلیف ما را در اجرای موسیقی تعیین کرده و وزارت ارشاد هم شیوه نامه دارد، افزود: نظرات قابل احترام است اما پسندیده نیست در جایگاه حاکم اسلامی قرار بگیریم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انواع موسیقی در کشور با ساز و کار قانونی به رسمیت شناخته شده و نباید در این زمینه بر اساس سلیقه عمل کنیم، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با توجه به رعایت شئون اسلامی و اخلاقی، هیچ ملاحظه ای جز ملاحظه قانون نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اعمال برخی محدودیت ها، به مردم و نظام اسلامی آسیب وارد می کند، ادامه داد: محدودیت هایی که بر اساس سلایق اجرا می شود را باید کاهش دهیم.

استاندار مازندران با اشاره ظرفیت مازندران در حوزه های مختلف برای برگزاری برنامه های فرهنگی، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت در سطح استان استفاده شده و جشنواره نوروزی برگزار شود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه همه ساله ترافیک سنگین در محورها شاهد هستیم که باعث می شود گردشگران در جاده بمانند، افزود: شوراها و دهیاری ها می توانند به تسهیل این روند کمک کرده و همچنین برنامه های اقتصادی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در زمینه مازندران پاک، مطالبه گری کنند، تصریح کرد: نگذاریم زباله در مازندران از آن چیزی که هست بیشتر شود.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات فرهنگی در زمینه کاهش تخریب محیط زیست، یادآور شد: همه دستگاه ها در این زمینه مسئولیت دارند و باید ورود کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم صداوسیمای مازندران در زمینه مازندران پاک، ورود ویژه داشته و برنامه سازان و رادیو و تلویزیون به این مساله بپردازند.

حسین زادگان با بیان اینکه از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران در زمینه پسماند استفاده کنیم، تصریح کرد: گروه های مرجع تغییر کرده و باید از این ظرفیت برای رساندن پیام به مردم بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت گردشگران، باید بسته های اقتصادی خودمان را مطرح کنیم، افزود: صداوسیما می تواند در این زمینه با تولید برنامه، کمک کار باشد.

حسین زادگان با بیان اینکه پیام باید گویا، کوتاه و اثرگذار باشد، تصریح کرد: از ظرفیت جوانان مازندرانی که در زمینه انیمیشن های کوتاه، فعالیت می کنند استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار