پیام استاندار؛

تمام امکانات و تجهیزات استان برای مقابله با پیشامدهای احتمالی بسیج شده است

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مردم شریف استان، بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و بسیج امکانات و تجهیزات استان برای مقابله با هرگونه پیشامد احتمالی در اثر شرایط آب و هوایی تأکید کرد.
کد خبر: ۷۲۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 27 March 2019

 به گزارش تابناک تبریز، متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

مردم شریف و ولايت‌مدار استان آذربایجان شرقی

ضمن تبریک مجدد بهار طبيعت، همان‌گونه که استحضار دارید وقوع حادثه سیل در مناطقی از کشورمان موجب ايجاد خسارات فراوان مالی و جانی براي تعدادی از هموطنان عزیز شده است.

ضمن ابراز همدردی با ساکنان مناطق سیل‌زده كشور، به اطلاع می‌رسانم که تمامی امکانات و تجهیزات امدادی و خدماتی استان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی مشابه بسیج شده و دستگاه‌های اجرایی مسئول، در حالت آماده‌باش كامل برای مواجهه با پیشامدهای احتمالی هستند.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، اقدامات مناسبی برای لای‌روبی مسیل‌ها و رفع موانع موجود در مسیر رودخانه‌های منتهی به شهرها و روستاهای استان انجام شده و نگرانی خاصی از بابت شدت بارندگی‌ها و سیلاب‌ها وجود ندارد.

از مردم عزیز استان می‌خواهم ضمن رعایت توصیه‌های ایمنی که از سوی ستاد مدیریت بحران استان اطلاع‌رسانی می‌شود، اخبار و اطلاعات موثق را تنها از طریق رسانه‌های رسمی و صداوسیمای مرکز استان دریافت کنند.

همچنين لازم است كليه مدیران اجرایی استان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران تا زمان رفع کامل نگرانی‌ها از شرایط آب و هوایی، به صورت تمام وقت در محل کار خود حاضر باشند.

محمدرضا پورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار