همدان جزء 5استان برترحوزه سمن‎ها

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه سمن‌هاست، گفت: استان همدان در شهریورماه میزبان دوره توانمندسازی سمن‌های کشور است.
کد خبر: ۷۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 06 August 2015

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه سمن‌هاست، گفت: استان همدان در شهریورماه میزبان دوره توانمندسازی سمن‌های کشور است.

به گزارش فارس؛ اسدالله ربانی‌مهر در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات کشوری رباتیک هگمتان کاپ با اشاره به برگزاری این مسابقات اظهار کرد: امروز بحث ربات و رباتیک و مسابقات علمی جزء اولویت‌های توسعه علمی کشور است.

وی ادامه داد: باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کنیم تا یک برنامه خوب و رقابت سالم را داشته باشیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه سخنانش استان همدان را یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه سمن‌ها عنوان کرد و افزود: هم اکنون استان همدان یکی از استان‌های فعال در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی تاکید کرد: امروز افتخار این را داریم که بیش از 71 سمن در حوزه جوانان و بیش از 270 سمن در کل استان وجود دارد.

ربانی‌مهر با بیان اینکه سمن‌های حوزه جوانان بسیار فعال هستند، گفت: مسابقات رباتیک هگمتان کاپ توسط یکی از موسسه‌های این اداره کل که در حوزه علمی پژوهشی فعالیت دارد برگزار شده است.

وی اظهار کرد: ما هفته آینده در بحث کسب و کار در فضای مجازی تحت عنوان دوره "استارتاپ ویکند" از سوی یکی دیگر از سمن‌های خود برنامه خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدانبا دعوت از جوانان برای دریافت مجوز سمن گفت: ما آمادگی داریم با بیش از 17 حوزه مختلف که در زمینه محورهای فضای مجازی، علمی پژوهشی، بحث اعتقادی مذهبی، حتی محیط زیست و گردشگری است به جوانان علاقه‌مندان مجوز فعالیت بدهیم.

وی ادامه داد: جوانانی که فعالیت فرهنگی و فعالیت اجتماعی می‌کنند و در همایش‌ها و برنامه‌ها حضور دارند، آینده درخشانی خواهند داشت و می‌توانند در آینده منشاء خدمت‌رسانی به جامعه باشند.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: استان همدان در شهریورماه سال جاری میزبان دوره توانمندسازی سمن‌های کشور است که این کار برای نخستین بار انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار