بودجه عمرانی سال جاری استان 12 هزار میلیارد ریال است

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش بودجه عمرانی استان گفت: این بودجه برای سالجاری 12 هزار میلیارد ریال در نظرگرفته شده است.
کد خبر: ۷۳۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 17 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به وجود طرح های مختلف در استان، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی می تواند در اتمام طرح ها از جمله طرح های مرتبط با حوزه جوانان و ورزش نقش موثری داشته باشد.
وی به تلاش مدیریت ستاد بحران استان برای کاهش خسارت ناشی از سیلاب اخیر اشاره کرد و گفت: سیلاب های امسال استان بموقع کنترل، مهار و مدیریت شد.
وی افزود: این بارش ها 6 هزار میلیارد ریال خسارت در بخش های کشاورزی، مسکن و زیرساخت های استان وارد کرد و قسمت زیادی از خاک حاصلخیز چهارمحال و بختیاری را جابه جا و از استان خارج کرد و بسیاری از زمین های کشاورزی استان از بین رفت.
عباسی یادآور شد: بارندگی های سیل آسای اخیر استان می توانست به یک چالش بزرگ تبدیل شود اما بحران ناشی از آن بموقع سپری شد.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مساله آب، بیکاری و انتصاب ها، مهمترین دغدغه مدیریت عالی استان بوده و هست.
وی گفت: این دغدغه ها با همت مردم و تلاش بموقع مسئولان اسان، مدیریت شد و حتی بودجه استان در سال جاری نسبت به سال گذشته 45 درصد رشد پیدا کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بودجه ورزش و جوانان استان در سال گذشته 120 میلیارد ریال بود که 80 درصد آن جذب شده است.
طهمورث الیاسی بختیاری تصریح کرد: این بودجه در سال جاری 2 برابر شده که تحول مطلوبی برای حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری است.
وی افزود: ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری 7 طرح نیمه تمام دارد که نیازمند اعتبار 32 میلیارد ریالی است و برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها از مشارکت بخش خصوصی بهره گیری می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 50 هیات ورزشی از این استان برای کمک به مناطق سیل زده استان های کشور وارد میدان عمل شدند.
کریمی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری در طرح اردوهای تیم ملی ، به مرکز اردوبام ایران تبدیل و معرفی شود.
وی یادآور شد: هم اینک تیم قایقرانی بانوان کشور در شهرستان سامان اردو زده و مشغول تمرین است.
در این نشست از فرمانداری شهرستان لردگان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و سازمان مردمنهاد آوای رحمت میانکوه شهرستان اردل بلحاظ همکاری گسترده در حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری قدردانی و تجلیل شد.
برنامه های هفته جوان چهارمحال و بختیاری از 26 فروردین ماه جاری تا یکم اردیبهشت امسال در نقاط مخلتف استان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار