همایش کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، در اراک برگزار شد.

تابناک مرکزی - آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این همایش گفت: شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران پرچم عزت و افتخار را به دوش کشیدن و برای ما افتخارآفرین هستند و امروز وظیفه ماست ادامه دهنده راه آنان باشیم.
کد خبر: ۷۳۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 28 April 2019

به گزارش تابناک مرکزی:  همایش کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک در استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این همایش گفت: شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران پرچم عزت و افتخار را به دوش کشیدن و برای ما افتخارآفرین هستند و امروز وظیفه ماست ادامه دهنده راه آنان باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: شهدا سند عزت، آزادگی و عظمت نظام اسلامی هستند و پاسداشت مقام این عزیزان، وظیفه‌ای عموم جامعه است.

وی با تاکید بر غنی سازی محتوایی این کنگره اضافه کرد: امام راحل با مجاهدت‌های شبانه روزی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور و در بین دیگر ملت‌ها احیا کرد و عزت، کرامت و اقتدار را به نظام اسلامی ایران هدیه داد.

آیت الله دری: وظیفه ما ادامه دادن راه امام و شهداست
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: همه تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها برای برگزاری کنگره رسیدن به هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید نقش امام راحل در فرهنگ جهاد، دفاع، مقاومت و شهدا بعنوان یک دایره المعارف ارزشمند ارائه شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این همایش خانواده‌های شهدا را ازذخایر ارزنده انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید در جهت خدمت هر چه بیشتر به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تلاش کنیم.

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و جانبازان است
آقازاده با قدردانی از تلاش دست اندرکاران و همه کسانی که برای برگزاری این کنگره تلاش می‌کنند افزود: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر این کنگره، وظیفه خود در قبال شهدا را انجام داده و بهره برداری معنوی از آن را داشته باشیم چرا که عزت و اقتدار ایران اسلامی در بین کشور‌ها و به ویژه در خاورمیانه مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و جانبازان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سرکشی و دیدار با خانواده شهدا باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در بین کشور‌ها و به ویژه در خاورمیانه مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و جانبازان است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: نقش و فرماندهی معنوی حضرت امام (ره) در دوران هشت سال دفاع مقدش بسیار برجسته بود و در استان مرکزی بعنوان خواستگاه و زادگاه امام راحل این کنگره با شکوه و عظمت برگزار می‌شود.

کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می‌شود
سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کنگره هم با بیان اینکه کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می‌شود گفت: برگزاری این کنگره کاری بزرگ و ارزشمند است و همه باید کمک کنیم تا شاهد برکات آن باشیم وترویج فرهنگ شهید و شهادت نهادینه شود.

سردار کریمی سرکشی و دلجویی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را یکی از دستاورد‌های این کنگره عنوان کرد و افزود: ماحصل این سرکشی در واقع رسیدگی به خواسته‌ها و مسائل خانواده‌های شهدا و انتقال آن به مسئولان است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار