کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان استان مرکزی تامین شد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تامین شد.
کد خبر: ۷۴۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ 04 May 2019

سعید فرخی عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: مشکلاتی در خصوص واردات شکر و کارخانه‌های استان اصفهان و یزد به وجود آمد، اما این کالا از استان همدان خریداری و تا فردا وارد استان می‌شود.  
وی ادامه داد: برنج مورد نیاز استان نیز خریداری و وارد استان شده و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های تعاونی استان در خصوص تامین روغن نیز انجام شده است.  
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه کمیته احتکار سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی تشکیل شده است، عنوان کرد: ۲۵ تیم ویژه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تیم‌های اتاق اصناف برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان فعال شده است.  
فرخی افزود: برخورد قاطعانه با گرانفروشی، کم فروش و عدم درج قیمت و احتکار چهار اولویت اصلی تیم‌های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی است.  
وی بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۴ به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و یا احتکار را از این طریق اعلام کنند.
بیش از ۷۰ هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار