در صدور مجوز فروشگاه های بزرگ محدودیت اعمال شود

جهانگیر شاهمرادی گفت: با توجه به محدودیت زمان، برخی خانواده ها ترجیح می دهند کالاهای مورد نیاز خود را به یکباره و بعضا به صورت عمده خریداری کنند به همین دلیل به فروشگاه های بزرگ مراجعه می کنند.
کد خبر: ۷۴۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 28 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: تنوع و گستردگی اقلام، صرفه جویی در زمان، بهره مندی از تخفیفات ویژه، دارا بودن امکانات رفاهی همچون پارکینگ، شهربازی و ... از جمله مزایای فروشگاه های بزرگ به شمار می روند به همین دلیل برخی مردم به سمت این فروشگاه ها جذب شده اند.

شاهمرادی ادامه داد: البته کسب و کارهای خرد و اصناف نیز همچنان جایگاه قوی خود را حفظ کرده اند چرا که به مصداق حدیث پیامبر اسلام "کاسب حبیب خداست" و همچنان الفت میان کاسب و خریدار پابرجاست؛ بازاریان و کاسبان امین مردم بوده و در امور خیر سرآمد هستند که همین امر موجب تداوم کسب و کارهای کوچک می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد یک فروشگاه بزرگ نیازمند سرمایه فراوان است که ورود افراد به این حوزه را محدود می کند، تصریح کرد: در زمینه اخذ مجوز نیز حفظ کسب و کارهای کوچک مدنظر است و به همین دلیل مجوزهای صادره برای فروشگاه های بزرگ محدودیت های خاص خود را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار