صدور34مجوزنشریه وپایگاه‌های خبری درهمدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون ۳۴ مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در همدان را صادر کرده است.
کد خبر: ۷۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 10 August 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون ۳۴ مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در همدان را صادر کرده است.

به گزارش تسنیم،فاضل عبادی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در مجتمع ابن‌سینای همدان اظهار داشت: براساس سیاست ترسیم شده از سوی دولت اعتدال تصدی‌گری در حوزه‌های فرهنگی و هنری واگذار شده است و در این عرصه خانه مطبوعات مجری برنامه‌های خبرنگاران و صاحاب رسانه شده است.

وی افزود: با وجود کمبود اعتبارات، مجموعه فرهنگ و هنر استان با پشتیبانی مسئولان و همکاری هنرمندان فعالیت‌های خود پیش برده است به طوری که در سال گذشته برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایشگاه بزرگ کتاب و مشارکت در برگزاری همایش‌های عقلانیت در حکمت سینوی و مصلح بیدارگر و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت غیرمتمرکز در شهرستان‌ها توانسته توفیقاتی ماندگاری را کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: از ابتدای آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تا کنون ۳۴ مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در همدان صادر شده است.

رئیس خانه مطبوعات همدان نیز از انتشار و تولید ۱۱۶ هزار خبر در سال گذشته توسط رسانه‌های محلی و سراسری استان خبر داد و گفت: میزان انتشار اخبار توسط رسانه‌های استان نسبت به سال ۹۲ افزایش قابل توجهی داشته است که نشان از فعالیت مجدانه اهالی رسانه دارد.

محمدرضا عارف با اشاره به نقش رسانه‎ها در توسعه و پیشرفت استان افزود: برنامه های هفته خبرنگار امسال پر بارتر و با حضور پرشور خبرنگاران برگزار شد و برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده‌روی، برگزاری تور گردشگری به نهاوند و کارآگاه آموزشی تیترنویسی و یادداشت نویسی از جمله برنامه‌های این هفته بود که مورد استقبال اکثر خبرنگاران واقع شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار