در برنامه 90 ؛

سکان دار ملوانان پرسپولیسی شد/امیر رفت و حمید آمد!

وی توضیح داد: بلافاصله آقای دنیا مالی به عنوان رییس هیات مدیره با آقای استیلی صحبت کردند و قرار شد هدایت ملوان را قبول کند و قول دادیم در اسرع وقت منابع مالی را تامین کنیم.آذرگون گفت: استیلی امروز (سه شنبه) به انزلی می آید و روز چهارشنبه قرارداد خود را ثبت می کند.
کد خبر: ۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶ 11 August 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمد آذرگون در گفت وگوی تلفنی با برنامه 90 درباره حضور امیر قلعه نویی در تیم ملوان و جدایی وی از این تیم اظهار کرد: ابتدای فصل آقای بهشتی به عنوان مالک تیم، فعالیت خود را در ملوان آغاز کرد اما دو روز مانده به شروع لیگ، اعلام کرد نمی تواند ادامه دهد و تیم در اختیار هیات مدیره قرار گرفت.

سخنگوی باشگاه ملوان بندر انزلی اضافه کرد: انتخاب آقای قلعه نویی، تصمیم مالک قبلی باشگاه بود و بعد از رفتن مالک نیز، هیات مدیره از قلعه نویی حمایت کرد و از تعهداتی که داده شده بود، حمایت کردیم.

وی افزود: طی دو هفته گذشته یک مبلغ جزئی به تیم تزریق شد و آقای دنیامالی تصمیم گرفت که باشگاه به یک شخصیت حقوقی دارای پشتوانه مالی برگزار شود.

آذرگون گفت: قلعه نویی وقتی وارد تیم شد، از قبل یک سری آشفتگی ها وجود داشت. قلعه نویی انتظار داشت مبلغی تهیه و درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود.

البته لازم می دانم از آقای قلعه نویی تشکر کنم زیرا در مدت حضور خود در ملوان، بدون هیچ گونه چشمداشت مالی کار کردند و همواره دغدغه پرداخت مطالبات بازیکنان و عوامل تیم را داشتند.
سخنگوی ملوان افزود: شب گذشته با وی جلسه ای داشتیم و صادقانه گفتیم نمی توانیم مبلغ مورد نظر وی را فراهم کنیم. در نهایت قرار شد به عنوان مشاور با وی ادامه دهیم و از کمک های قلعه نویی بهره مند شویم.

وی توضیح داد: بلافاصله آقای دنیا مالی به عنوان رییس هیات مدیره با آقای استیلی صحبت کردند و قرار شد هدایت ملوان را قبول کند و قول دادیم در اسرع وقت منابع مالی را تامین کنیم.
آذرگون گفت: استیلی امروز (سه شنبه) به انزلی می آید و روز چهارشنبه قرارداد خود را ثبت می کند.

وی درباره دستیارهای استیلی نیز گفت: قرار شد در این خصوص با آقای زرینچه صحبت کنیم اما ظاهرا آقای زرینچه به دلیل مشکلاتی، اعلام انصراف کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار