دستبند پلیس بر دست سارقان حرفه ای درآمل

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت منزل و دوچرخه در آمل و کشف اموال مسروقه در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 24 June 2019

سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت دوچرخه و منزل در سطح این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آمل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 آمل با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، با تشکیل یک تیم عملیاتی متهمان که در قالب یک باند 3 نفره در این شهرستان اقدام به سرقت منزل و دوچرخه از پارکینگ و انبار منازل مردم می کردند که در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار میرفیضی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 60 فقره سرقت، شامل 30 فقره سرقت منزل و 30 فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف دوچرخه های مسروقه و مقادیر قابل توجهی اموال لوازم خانگی سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: ارزش کالاهای سرقتی کشف شده از متهمان 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: مردم ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز منزل و مجتمع های مسکونی خود به تجهیزات ضد سرقت و دوربین مدار بسته در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار