تذکرات کلانتری به مدیران در مورد عزل و نصب ها

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از مدیران مختلف در دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه عزل و نصب و یا حضور برخی مدیران و مقامات کشوری در مجموعه‌های خود را با فرمانداران هر شهرستان هماهنگ کنند.
کد خبر: ۷۵۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 01 July 2019
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت شناسایی و احصای آسیب ها و چالش های انتخابات های گذشته در استان بویژه در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی و در ابعاد گوناگون آن تاکید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از ایرنا، حسین کلانتری یکشنبه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت که برخی کمبودها و زیرساخت‌ها در زمینه برگزاری انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی نیز ملموس است که باید در این راستا و با هماهنگی و هم افزایی بیشتر سعی در رفع این کمبودها کرد.
وی برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.
کلانتری کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام دانست و گفت: بدون شک برای برخورد با متخلفان در این عرصه حساس و سرنوشت ساز رحم نخواهم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت جذب به موقع اعتبارات از سوی مدیران در دستگاه‌های مختلف اجرایی تاکید کرد و گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران میزان جذب اعتبارات ملی است.
وی نظم بخشی و برنامه ریزی مدون و از پیش طراحی شده در برگزاری جلسات و کارگروه‌های مختلف در استان را یادآور شد و افزود: انجام این مهم برای پیشبرد بهتر امور و ارائه مطلوب‌تر خدمات به مردم است.
کلانتری همچنین با توجه به برگزاری جشنواره ملی فرهنگ عشایر در یاسوج با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد و ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان موظف به همکاری و تعامل با برگزار کنندگان این جشنواره ملی هستند.
وی اضافه کرد که سهم گردشگری به عنوان یکی از ارکان اساسی و ظرفیت‌های مهم در توسعه همه جانبه این استان باید در رونق اقتصادی مردم، شکوفایی و معرفی بیش از پیش این خطه حتی به خارج از کشور پررنگ‌تر شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی مدیران باید آستانه تحمل خود را برای خدمت به مردم و همچنین در مقابل انتقادهای سازنده رسانه‌ها بالا ببرند، گفت: البته مدیران نباید خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند و یا بستری برای ایجاد حاشیه سازی ها شوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از مدیران مختلف در دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه عزل و نصب و یا حضور برخی مدیران و مقامات کشوری در مجموعه‌های خود را با فرمانداران هر شهرستان هماهنگ کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار