قم مقصد چهاردهمین سفر استانی دولت تدبیر

8 صبح فردا؛ ایستگاه ری میزبان دولت و مردم

سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان قم چهاردهمین سفر استانی دولت تدبیر و امید است و این برای پنجمین بار است که رییس جمهور در شهرستان ری حاضر می‌شود و با مردم آنجا دیدار خواهد داشت.
کد خبر: ۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲ 24 February 2015
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تابناک تهران صبح فردا حسن روحانی رییس جمهور و هیات دولت و همراهان وی در مسیر عزیمت به شهر مقدس قم در ایستگاه شهر ری با مردم این منطقه دیدار خواهد کرد.
 
بنا بر اعلام فرمانداری ری رییس جمهور کشورمان فردا چهارشنبه 6 اسفند، ساعت 8 صبح در مسیر عزیمت به شهر مقدس قم و زیارت بارگاه مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ، برای دیدار چهره به چهره با مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ری در ایستگاه راه آهن توقف خواهند داشت.
 
سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان قم  چهاردهمین سفر استانی دولت تدبیر و امید است و این برای پنجمین بار است که رییس جمهور در شهرستان ری حاضر می‌شود و با مردم آنجا دیدار خواهد داشت.
 
تفاوت این سفر استانی عزیمت رییس جمهور و هیات دولت با قطار مسافربری تندرو جدیدی است که در خط تهران - قم صبح فردا با این سفر افتتاح خواهد شد.
 
پیش از این به گزارش تسنیم، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم  از افتتاح قطعه اول جاده تهران - گرمسار با حضور رئیس‌جمهور خبر داده و اظهار داشته است: جاده قم - تهران - گرمسار قطعه اول جاده حرم تا حرم با طول ۱۵۲ کیلومتر و بزرگ‌ترین آزادراه کشور است که تا به‌ حال احداث ‌شده و سه استان تهران، قم .و سمنان در ساخت ان مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: پروژه دیگری که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود آغاز عملیات احداث خط قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان است و جزء سیاست‌های دولت تدبیر و امید این است که توسعه حمل‌ونقل ریلی را گسترش دهد چرا که هم از نظر اقتصادی به صرفه است و هم این‌ که ایمنی بیشتر و رعایت بهتر مسائل زیست‌محیطی را به دنبال دارد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار