پلمپ ۸واحدصنفی متخلف در بابلسر

۸واحدصنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و ضوابط انتظامی در شهرستان بابلسر پلمپ شد.
کد خبر: ۷۶۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 07 August 2019

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ رضوانی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۶۴واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت، افزود:برای ۴۶واحد صنفی متخلف تذکر و اخطار پلمب و ۸واحدصنفی نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و ضوابط انتظامی پلمپ شد.

او از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۵سارق و عامل افیونی در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۸۳خودرو و ۷۷موتورسیکلت متخلف متوقف شد، افزود: کشف ۱۴فقره سرقت شامل سرقت منزل، داخل خودرو، سرقت معابر و اماکن از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رضوانی از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار