مسعود پزشکیان:

مسئولان در حل مشکلات از مردم کمک بگیرند

پزشکیان اظهار داشت: مردم به دنبال زندگی با عزت در این کشور هستند و باید از مردم کمک بگیریم تا راه حل پیدا کنیم.
کد خبر: ۷۷۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 16 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در در گردهمایی سمن های استان گفت: باید باور داشته باشیم مشارکت مردم، باور و اعتماد همراه با علم می تواند مشکلات را حل کند و اگر مردم، پشت مسوولان نباشند هیچ مشکلی حل نمی شود. مسعود پزشکیان افزود: مردم یک قدرت و ظرفیت هستند و باید مدیران ما بدانند اگر این توانمندی آزاد شود می تواند انرژی تولید کند و مشکلات کشور را حل کند.

وی ادامه داد: خیال می کنیم با پول و منابع مالی می توان مشکلات را حل کرد ولی غافل از آنیم که راه حل رفع مشکلات همین مردم هستند و اگر با مردم باشیم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت که نتوانیم رفع کنیم.

پزشکیان اظهار داشت: مردم به دنبال زندگی با عزت در این کشور هستند و باید از مردم کمک بگیریم تا راه حل پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند از مدیران استان ها خواست: در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های استانی از توان سازمان های مردم نهاد استفاده کنند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تایکد کرد: باید باور کنیم که این مردم هستند که جامعه را می سازند و اگر می خواهیم دولت، دین، مذهب و ولایت پایدار بماند باید با همکاری مردم مشکلات را رفع کنیم.

وی تاکید کرد: به عنوان نمایندگان مردم باید این تشکل ها را باور کرد و اگر سازمان های مردم نهاد نباشند دولت نمی تواند مشکلاتش را حل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار