صادرات 113میلیون دلار کالا از گمرک همدان

معاون توسعه بازرگانی داخلی و تجارت خارجی همدان از صادرات ۵۶۰ میلیون دلار کالا در ۱۰ ماهه امسال از استان همدان به سایر کشورها خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ 25 February 2015

معاون توسعه بازرگانی داخلی و تجارت خارجی همدان از صادرات ۵۶۰ میلیون دلار کالا در ۱۰ ماهه امسال از استان همدان به سایر کشورها خبر داد.

به گزارش تسنیم: مصطفی اسدی با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی یکی از اولویت‌های استان همدان محسوب میشود، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه امسال 560 میلیون دلار کالا از استان همدان به سایر کشورها صادر شده است.

وی با بیان اینکه صادرات به عنوان یکی از اولویت‌های استان همدان محسوب می‌شود، افزود: برخی از تجار همدان به سبب مشکلات گمرکی و مالیاتی در گذشته صادرات خود را از سایر استانها انجام می‌دادند ولی با برطرف کردن این موانع در ماه‌های گذشته شاهد افزایش صادرات از همدان هستیم.

اسدی با اشاره به اینکه استان همدان ظرفیت بالایی برای صادرات دارد، تصریح کرد: امسال شاهد افزایش صادرات فرش دستبافت، وازلین غیردارویی و برخی محصولات دیگر هستیم که سبب افزایش کل صادرات استان همدان نیز شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه بخش بیشتری از صادرات استان همدان از سایر گمرکات کشور صورت می‌گیرد، افزود: باید تلاش لازم صورت گیرد تا زیرساخت‌های لازم برای انجام صادرات از استان همدان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: براساس بررسی‌ها و اعلام دستگاه‌های اجرایی استان از کل صادرات استان همدان نزدیک به 113 میلیون دلار از گمرک همدان و مابقی نیز از سایر گمرکات کشور صادر شده است.

اسدی تصریح کرد: براساس هدفگذاری صورت گرفته از سوی استاندار همدان امسال باید 700 میلیون دلار کالا از استان همدان به سایر کشورها صادر شود که در صورت ادامه روند کنونی میزان صادرات تا پایان امسال به این میزان میرسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار