عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مسکن از این ارزانتر نمی شود

تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پائین‌ترین نرخ هر متر واحد مسکونی در شهر اصفهان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۷۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 17 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عباس حاج رسولیها ظهر دوشنبه در حاشیه سفر معاون عمران و روستایی بنیاد مسکن انقلاب کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قیمت هر مترمربع خانه در اصفهان کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیست و این در حالی است که خانه هایی با این نرخ در حواشی شهر اصفهان و مناطقی که هیچ گونه امکانات رفاهی و خدماتی به جز آب و برق و گاز وجود ندارد، ساخته شده است.

وی بیان داشت: به طور قطع قیمت مسکن در روزهای آینده بیشتر خواهد شد چرا که نرخ خانه بر اساس قیمت مصالح و دستمزد کارگران و سایر موارد سنجیده و به مردم فروخته می شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با همکاری بنیاد مسکن و شرکت های خصوصی اقدام به ساخت و ساز منازل برای اقشار کم درآمد با حاشیه سود کم کردیم اما با توجه به تورم نمی‌توان وعده فروش خانه با نرخی کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع به مردم را داد.

وی با اعلام اینکه به علت رکود پیش آمده در بخش مسکن در حال حاضر بهترین زمان خرید مسکن است و مردم بدانند که قیمت مسکن کمتر از این نخواهد شد، اعلام کرد: به منظور ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد نیاز به همدلی تمام سازمان ها است چراکه اگر شرکت‌های خصوصی اقدام به ساخت و ساز مسکن در یک نقطه دور افتاده از شهر اصفهان می‌کنند این مسئولان هستند که با عنایت ویژه در بحث ارائه خدمات و امور رفاهی باید مردم را برای سکونت در این خانه ها همراهی کنند.

حاج رسولیها با اشاره به اینکه بسیاری از خیران به این حوزه وارد شده اند و توانستیم با همیاری آنها اقدام به ساخت منزل و تحویل رایگان به مردم نیازمند کنیم، گفت: در راستای خانه دار کردن مردم بی بضاعت نیاز به توجه ویژه استانداری نیز هست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از ساخت بالغ بر ۷ هزار واحد مسکن برای افراد نیازمند و کم درآمد داد و فروش با قیمت مناسب به این اقشار خبر داد و گفت: در همین راستا ۸۲۸ واحد در ۷۰ بلوک در حال ساخت است که طی دوره ۳۰ ماهه به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار