فرماندار دشتستان:

اعتبارات عمران شهری برازجان افزایش می‌یابد

فرماندار شهرستان دشتستان تصریح کرد: امسال اعتبارات ازرش افزوده و تملک دارایی شهرداری برازجان افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای طرح‌های مناسب و بهبود چهره شهرها باشیم.
کد خبر: ۷۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 17 August 2015
ارسلان زارع ظهر دوشنبه در آئین معارفه شهردار جدید برازجان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری در شهرهای دشتستان را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا تلاش داریم که اعتبارات مناسبی اختصاص یابد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات شهری برازجان در سال جاری، خاطرنشان کرد: هشت میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی برای شهر برازجان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان دشتستان تصریح کرد: امسال اعتبارات ازرش افزوده و تملک دارایی شهرداری برازجان افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای طرح‌های مناسب و بهبود چهره شهرها باشیم.

وی در ادامه به افزایش سه برابری اعتبارات ارزش افزوده و حق آلایندگی برازجان در سال جاری اشاره کرد و افزود: توسعه عمران شهری برازجان یکی از خواسته‌های مردم از مجموعه مدیریت شهری است که امیدواریم محقق شود.

زارع اضافه کرد: در نیمه نخست امسال با وجود اینکه مشکلات از نظر مالی وجود داشت ولی شاهد کارهای بسیار خوبی بودیم و امیدواریم با افزایش اعتبارات شاهد توسعه و پیشرفتی دو چندان باشیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی شهردار سابق و سرپرست شهرداری برازجان، ادامه داد: امیدواریم با حضور شهردار جدید برازجان شاهد تداوم اقدامات توسعه‌ای در سطح شهر باشیم.

اجرای دولت الکترونیک در شهرداری برازجان

شهردار سابق برازجان نیز در این آئین از همکاران خود در شهرداری تقدیر کرد و اظهار داشت: همکاری های خوبی را از سوی کارکنان شهرداری، روحانیون، رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌ها شاهد بودیم که از این همکاری‌ها تقدیر می‌کنیم.

ماشالله احمدی به افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی شهرداری برازجان در دوره مدیریتی خود اشاره کرد و ادامه داد: یکی از طرح‌های مهمی که با جدیت در پی تحقق آن بودیم، اجرای دولت الکترونیک بود که امیدواریم شاهد تداوم آن باشیم.

وی همچنین ببا بیان اینکه بدهی‌های شهرداری برازجان را پرداخت کردیم و تنها ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشتیم، افزود: ۲۰۰ هزار مترمربع معابر برازجان آسفالت شد و در زمینه سازماندهی اتوبوس‌رانی برازجان نیز اقدامات خوبی صورت گرفت.

شهردار سابق برازجان همچنین از بهبود وضعیت خدمات شهری در این شهر خبر داد و اضافه کرد: مکانیزه کردن جمع آوری زباله های سطح شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی به ساماندهی پیاده روها و بلوارها در شهر برازجان اشاره کرد و افزود: تخصصی کردن سازمان آتش نشانی و بهبود فضای سبز نیز از دیگر طرح‌هایی بود که به صورت جدی دنبال شد.

وضعیت بودجه شهرداری برازجان

سرپرست شهرداری برازجان نیز در این مراسم اظهار داشت: علی‌رغم سختی‌های فراوانی که در دوران شهرداری با آن روبرو بودیم، خدمات بسیار خوبی ارائه شد و تلاش های زیادی برای سازندگی شهر برازجان داشتیم.

سید هاشم بصری با بیان اینکه در دوران سرپرستی شرایط سختی را داشتیم، بیان کرد: اعتبارات در این دوران کاهش یافته بود و نمی‌توانستیم به خوبی طرح‌های مورد نظر را اجرا کنیم.

وی با عذرخواهی از شهروندان به علت پرداخت نشدن یک ماه از حقوق کارکنان، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که در توان ما بود را در دوران سرپرستی انجام دادیم و امیدواریم با همکاری مسئولان و مردم شاهد بهبود وضعیت عمران شهری در برازجان باشیم.

سرپرست شهرداری برازجان به بودجه شهرداری برازجان اشاره کرد و افزود: بودجه شهرداری برازجان با اعتبار هشت میلیارد تومان بسته شده است.

تلاش صادقانه برای خدمت به مردم

شهردار جدید برازجان نیز با بیان اینکه در پیشبرد اهداف شهرداری نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم، گفت: عدم مشارکت و همکاری و همراهی مردم کار را برای ما سخت خاهد کرد و به اهداف مورد نظر نخواهیم رسید.

سعید شمالی‌نژاد با بیان اینکه همکاری همه جانبه مسئولان و مردم را برای ادامه راه نیاز داریم، بیان کرد: نگاهی اجتماعی به شهرداری داریم و برای ارائه خدمات صادقانه و خالصانه به مردم تلاش می‌کنیم.

حمایت شورا از شهردار

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان نیز در این مراسم اظهار داشت: شورای شهر حمایت لازم را از شهردار منتخب خواهد داشت و امیدواریم شاهد اجرای مطلوب طرح‌های توسعه در سطح شهر باشیم و رضایت مندی مردم فراهم شود.

سیده خدیجه حسینی از تلاش‌های سرپرست سابق شهرداری برازجان نیز تقدیر کرد و ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در دوران مدیریت سابق شهرداری صورت گرفت و شاهد کارهای خوبی بودیم.

در این آئین با تقدیر از تلاش‌های ماشاءالله احمدی شهردار سابق و سید هاشم بصری سرپرست شهرداری برازجان، سعید شمالی‌نژاد به عنوان شهردار جدید برازجان معارفه شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار