اجرای طرح «درهای باز»، هفته دولت در آذربایجان شرقی

کد خبر: ۷۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 18 August 2015
رئیس شورای روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی از اجرای طرح «درهای باز» در هفته دولت در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما ، جواد آهنگر صبح امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته دولت در تبریز، با اشاره به اینکه در برنامه‌های هفته دولت، شهدای کارمند مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدای ادارت باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

وی افزود: همزمان با آغاز هفته دولت نیز به منظور ادای احترام و غباروبی مزار شهدا، نشست شورای اداری استان در گلزار شهدای تبریز برگزار می‌شود.

رئیس شورای روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی، با اشاره به شعار امسال هفته دولت، با عنوان «دولت تدبیر و امید-دولت همدل مردم»، افزود: برگزاری متفاوت مراسم این هفته، تقویت پاسخگویی، برجسته سازی عملکرد دولت، ایجاد روحیه امید و نشاط، اجتماعی سازی مراسم‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان، نخبگان، تشکل‌های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان، از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دولت باید مورد توجه قرار گیرد.

آهنگر، از تشکیل کمیته‌های برنامه ریزی و اجرایی برای این هفته در استانداری آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: کمیته‌های سیاسی و تشکل‌ها، بانوان و خانواده، اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای و امور روستایی از جمله این کمیته‌ها است.

وی بر تهیه و انتشار گزارش خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در دو سال گذشته تاکید کرد و گفت: در راستای ارائه گزارش عملکرد و به منظور آشنایی نخبگان با حوزه کاری ادارات، طرح «درهای باز» برای اساتید و دانشجویان استان اجرایی می‌شود.

آهنگر افزود: در این طرح از ظرفیت نخبگان برای رفع ایراد دستگاه‌های اجرایی استان استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار