پزشکان نمونه آستارایی تجلیل شدند

کد خبر: ۸۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 23 August 2015

آستارا - ایرنا - پزشکان نمونه آستارایی طی آیینی به مناسبت روز پزشک تجلیل شدند.
[پزشکان نمونه آستارایی تجلیل شدند]

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه شهرستان آستارا روز یکشنبه در آیین تجلیل از پزشکان نمونه آستارا در محل هتل اسپیناس این شهرستان گفت: روز پزشک فرصت ارزشمندی است تا بتوانیم از زحمات تلاشگران عرصه تامین سلامت در جامعه تقدیر کنیم.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: خدمات رسانی به بندگان خدا توفیق بزرگی است که این توفیق نصیب پزشکان شده است.
وی با اشاره به اینکه اهمیت و جایگاه حرفه مقدس پزشکی به عنوان امین و محرم اسرار بیماران شناخته شده است ، اضافه کرد: در مواقع بروز سختی ها ، بیماری ها و بحران ها این پزشکان هستند که عاشقانه و خالصانه وارد عمل می شوند.
وی در ادامه جامعه پزشکی را در همه حال به رعایت انصاف دعوت کرد و افزود: پزشکان باید در توزیع منصفانه خدمات رسانی دقت کنند چرا که همه از لحاظ درمان برابر هستند.
وی با بیان اینکه پزشکان در باب رسالتی که عهده دار هستند در نزد خداوند از امتیاز ویژه ای برخوردار هستند ، اظهار کرد: از پزشکان خواستاریم حال فقرا و اقشار نیازمند جامعه را با رعایت همان اصل انصاف بیش از پیش دریابند.
رییس سازمان نظام پزشکی آستارا نیز در ادامه این آیین اضافه کرد: ارتقای سطح عادلانه سلامت در جامعه با همدلی و هم زبانی ملت و دولت تحقق پیدا می کند.
دکتر رضا کیان مهر با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت رضایت بیماران را فراهم کرده است ، اظهار کرد: کاهش هزینه های خدمات بهداشتی و درمانی از جمله مزایای این طرح مهم در کشور است.
وی بیان کرد: با اجرای موفقیت آمیز این طرح بارقه ای از امید در دل مردم ایجاد شد تا مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم به جز رنج بیماری مشکل دیگری را نداشته باشند.
وی در ادامه سلامت جسمی و روحی افراد را همواره ارشمند برشمرد و اظهار کرد: با تغذیه سالم و ورزش می توان سطح سلامت جامعه را ارتقا داد.
به گزارش ایرنا در این آیین از معصومه دوپور متخصص زنان و زایمان ، بختیار حیدرنیا پزشک عمومی ، فرید عبدلپور داروساز ، عادل دستبوس دندانپزشک و سپیده جباری کارشناس تغذیه به عنوان پزشکان نمونه شهرستان آستارا تجلیل شد.
32 پزشک عمومی ، 23 دندانپزشک ، 17 پزشک متخصص ، هفت کارشناس تغذیه و فیزیوتراپی و چهار نفر ماما تحت پوشش سازمان نظام پزشکی آستارا مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.
اول شهریورماه هم زمان با زادروز ابوعلی سینا به پاس تالیفات و خدمات ارزنده این حکیم توانا به علوم پزشکی ، روز پزشک نامگذاری شده است.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار