استانداری

تقدير استاندار مركزي از زحمات فداكارانه جامعه پزشكي استان در مقابله با بيماري كرونا

آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی از زحمات و تلاش های فداکارانه کلیه دست اندرکاران و کادر پزشکی و پرستاری استان در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۲۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 01 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی از زحمات و تلاش های فداکارانه کلیه دست اندرکاران و کادر پزشکی و پرستاری استان در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم تقدیر کرد.

متن پیام استاندار مرکزی بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

ایثار، از خودگذشتگی و نوع دوستی از ویژگی های بارز ملت ایران اسلامی است و اکنون که با شیوع ویروس کرونا در کشور روبرو هستیم تلاش و مجاهدت فداکارانه جامعه پزشکی اعم از مدیران، پزشکان، پرستاران و کارکنان عرصه بهداشت و درمان برای حفظ سلامت ملت شریف ایران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا شاهدی بر این مدعاست که این ایثارگری برای همیشه در خاطر مردمان این مرز و بوم باقی خواهد ماند .

بی شک مردم عزیز در کنار این ایثارگران باید پیشگیری داشته باشند و با همدلی، مراقبت و تبعیت از توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از مسافرت، گردهمایی و تردد‌های غیرضرور، خودداری نمایند و همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و مسئولین اماکن مذهبی نیز تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استان را با جدیت پیگیری و اجرایی نمایند.

اینجانب از زحمات و تلاش های كليه دست اندرکاران ، پزشكان، پرستاران و كادر درماني دانشگاه علوم پزشكي استان  تشکر و قدردانی نموده،  امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال و  در سایه همدلی و وحدت همگانی این برهه سخت  نیز  با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار