مدیر آموزش و پرورش دشتستان مطرح کرد

داستان جابجای یا پایین کشیدن یک بنر

سید حسن لواسانی: من با مرامی که از جناب سرهنگ غلامپور سراغ داشتم دوستانه با ایشان گفتگو کردم . از ایشان خواستم که با توجه به دیگر سخنان رهبری , چه اصراری است که این جمله نصب شود. ایشان فرمودند این جملات خواسته ما است و بهتر است نصب گردد.
کد خبر: ۸۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 25 August 2015

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از 7 خبر: درباره موضوع بنر و حواشی آن خدمت شما رسیده ایم .لطفا در صورت امکان جزییات این اتفاق را از لحظه نخست تاکنون بفرمایید؟

تشکر می کنم از شما که  با حسن نیت برای شفاف سازی این قضیه تشریف آوردید. من برای  بسیجی ها , نیروی های ارزشی و ولایی شهر و عموم مردم  که در این ماجرا ناراحت شدند

اصل ماجرا را عرض می کنم.
همه مستحضر هستند که بخش عظیمی از فرهنگیان بسیجی اند. خود بنده از افتخاراتم این است  که به عنوان یک بسیجی در جبهه ها دوش به دوش دیگر بسیجی ها جنگیده ام.از روزی که من در اموزش و پرورش به عنوان مدیر و خدمت کار مسولیت پذیرفتم وفاداریم  به رهبری نظام و ارزش های انقلاب ثابت کرده ام .

شخصا اهل سخن گفتن  در این موضوع نبوده و نیستم. اما هر جا که لازم بوده  پای انقلاب و نظام و رهبری ایستاده ام.نیمه خرداد گذشته بود

چند بار به صورت مستمر از طرف واحد بسیج خواهران زینب کبری (س) بنر ها و پارچه هایی  بدون هماهنگی با مدیریت آموزش و پرورش درب این مدیریت نصب می شد. هیچ گاه مخالفتی با این موضوع نمی کردیم چون بسیج بخشی از سازمان ما بود و تعامل خوبی با هم داریم .

در بحبوبه ی  گفتگوها و مذاکرات  هسته ای  که اتفاقا روزهای سختی هم بود متوجه شدیم که بنری بر روی دیوار نصب شده تحت عنوان این که "ما اجازه نمی دهیم" .

این بنر به مدت چند روز نصب بود تا روز سه شنبه  ۱۳ خرداد . قرار بود که ما جلوی ساختمان را جهت ایام درگذشت رهبر فقید انقلاب امام خمینی (ره) و اعیاد شعبانیه تزیین کنیم.

ظهر سه  شنبه از روابط عمومی خواستم که در و دیوار اداره را برای این سه مناسبت اماده کنید. بتبع این بنر بعد از گذشت چند روز قدیمی تر محسوب میشد تصمیم گرفته شد که  جابجا شود. عصر همین روز از طرف فرمانده محترم  سپاه به من تماس گرفته شد که چرا بنر مقام رهبری رو پایین کشیده اید.  من گفتم ما پایین نکشیدیم جابجا  کردیم تا بنر جدیدی نصب کنیم  غرضی هم نداشتیم. فرماندهی محترم با  تاکید از من خواستند که بنر رو مجددا نصب کنیم.

من با مرامی که از جناب سرهنگ غلامپور سراغ داشتم دوستانه  با ایشان گفتگو کردم . از ایشان خواستم که با توجه به دیگر سخنان رهبری , چه اصراری است که این جمله نصب شود.ایشان فرمودند این جملات خواسته ما است و بهتر است  نصب گردد.

گفتم بنده با این کار مخالفم  اگر بحث سخنان رهبری است آن قسمت که تیم مذاکره کننده را تایید کرده اند هم زده شود. ما هم در کنار شما هستیم

اگر معتقد هستید ما توهین به مقام معظم رهبری کرده ایم در دیگر مواضع و خطوط قرمزی  که ایشان ترسیم نموده اند بنده به عنوان یک مدیر جز اولین ها پشت شما حرکت خواهم کرد  و در دفاع از رهبری با شما خواهم بود.

اما اجازه بدهید که این فضا فضای دوستانه باشد بنده مدیر دولت هستم ..بدون اجازه, بنری در تضعیف دولتی  که من در آن در حال خدمت هستم نصب شده است. اما از طرف ایشان مجددا بر نصب بنر تاکید کردند.

ظاهرا شما گفته بودید که اگر بنر زده شود مجددا من پایین می اورم.

 بله من گفتم اگر از نو زده بشود من بنر را پایین می کشم من گفتم این جمله "ما اجازه نمی دهیم  " خطاب به دشمنان ماست نه نیروهای داخلی بهتر است جمله بهتری زده شود.

گفته شده که این بنر بدون اجازه بر روی دیوار شما نصب شده است ،آیا بسیج دانش آموزی جز سازمان شما نیست؟

 بله بسیج جز سازمان ماست .اما باید این  را اضافه کنم که  حتی مدارس دولتی ما هم اگر بخواهند چیزی نصب کنند باید با روابط عمومی و حراست ما هماهنگی کنند . 

آیا این صحت دارد   که  شما گفته اید که نویسنده این جمله را نمی شناختید؟

 راستش بنر بسیار کوچک و تار بود .من در ابتدا فکر می کردم این جمله از طرف عده ای دلواپس نصب شده است .خب به هر  حال عکس که مشهود بود عکس مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نظامی .

به نظر شما بهتر نبود به احترام این عکس این اتفاقات پیش  نیاید؟

ببینید در دیگر بنرها و تصاویر  هم عکس های معظم له هست. جابجا کردن بنر مزین به عکس ایشان که مشکلی ندارد. شخصا قصد جسارت یا توهین نداشتم.

آیا قبول دارید با تامل و تدبیر بهتر می توانستید موضوع را بهتر جلو ببرید ؟

بله قبول دارم اگر تدبیر بهتر میکردم اینکار صورت نمی گرفت . بله می توانستم از طریق بسیج اداره یا روابط عمومی اینکار را کنم

 

اما  فکر می کنم عامل اصلی در پیش امدن این وضعیت این بود که بعد از  یکی دوبار جواب ندادن تلفن ...

جناب سرهنگ  از من پرسیدند چرا گوشی رو جواب نمی دهید .

من هم ضمن عذر خواهی از ایشان , گفتم به دلیل کسالت و درد شدید در ناحیه کتف نتوانستم  جواب بدهم .ایشان به من گفتند که حتما بخاطر پایین کشیدن بنر به این درد دچار شدید.حقیقتا من اینجا  اندکی  به دل گرفتم . شاید ایشان به قصد دیگری این جمله را گفتند ولی من ناراحت شدم .و شاید همین ناراحتی در روند  گفتگوی و نتیجه بی تاثیر نبود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار