توسعه متوازن منطقه‌ای در اولویت دولت باشد

استاد مدیریت دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: توسعه متوازن منطقه‌ای از سوی دولت تدبیر و امید باید با شناخت کامل از آمایش سرزمینی و وضعیت توسعه‌یافتگی و یا عقب‌ماندگی آن مورد توجه و دقت نظر باشد.
کد خبر: ۸۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 25 August 2015

محمد فیضی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب است تا دولتمردان تلنگری به کارهای انجام نشده و بر زمین مانده بزنند تا با یک شفافیت عملکردی متوجه نقاط ضعف و حتی قوت باشند تا با یک دید مناسب و مطلوب امکان ادامه روند در مسیر توسعه‌یافتگی بیشتر فراهم آید.

وی با اشاره به اینکه در این دو سال دولت تدبیر و امید در سطح استان کارهای زیربنایی انجام داده اما تا پرشدن خلاها راه بسیار طولانی را در پیش‌رو داریم، گفت: در این زمینه آنچه که باید به آن اهمیت داده و بها بدهیم نگاه واقع‌بینانه به کارهای انجام شده در حوزه‌های مختلف از تامین زیرساخت‌ها گرفته تا توسعه مناطق محروم و نگاه جهشی در رونق عمران و آبادانی این مناطق است که به یقین نتایج خوبی را نیز به همراه داشته و از این به بعد نیز می‌تواند به حرکت تحول‌آفرین کمک کند.

سخنگوی سابق شورای شهر اردبیل با اعلام اینکه استان اردبیل با روی کار آمدن دولت یازدهم و استاندار سختکوش و توسعه‌محور توانسته بیش از گذشته در مسیر رو به جلو و پیشرفت حقیقی قرار بگیرد، افزود: در همه این حوزه‌ها به یک برنامه‌ریزی درست، دقیق و هدفمند همراه با رویکرد مدیریتی شایسته و خلاق نیازمند هستیم تا بتوانیم در این حوزه نیز موفق عمل کنیم.

فیضی با تبریک هفته دولت به دولتمردانی که با سیره پاک و صادقانه در عرصه خدمت‌رسانی حضور پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: آنچه که در ادامه مسیر باید به آن بها بدهیم توجه به مطالبات، خواسته‌ها و نیازمندی‌های جامعه و مردم است که ضروری است با یک هدف‌گذاری درست در این حوزه بتوانیم حرکت‌ها و کارهای زیربنایی را به انجام برسانیم.

وی عرصه مدیریتی را عرصه پیچیده در بها دادن به مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع مالی، هدایت درست و صحیح این منابع در ارتقای یک جامعه توانمند توصیف کرد و گفت: در استان اردبیل مدیریت منابع انسانی باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر تحولی می‌خواهد رخ بدهد مبنا و محوریت آن منابع انسانی تحصیلکرده و دانشگاهی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار