افتتاح پروژه ای مهم در حد اکسیژن!

عبدالعزیز کریمی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر درمراسم بهره‌برداری از پروژه توسعه ایستگاه‌های فوق توزیع برق بوشهر با بیان اینکه برق دراستان بوشهر مانند اکسیژن دارای اهمیت است.قطع لحظاتی برق دراستان بوشهر با گرامی شدید و رطوبت بالا مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‎کند که نشان دهنده اهمیت انرژی برق دراین منطقه گرمسیر است.
کد خبر: ۸۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 27 August 2015

در چهارمین روز از هفته دولت صبح امروز پروژه‌های برقرسانی در بوشهر با حضور استانداربوشهر افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر درمراسم بهره‌برداری از پروژه توسعه ایستگاه‌های فوق توزیع برق بوشهر با بیان اینکه برق دراستان بوشهر مانند اکسیژن دارای اهمیت است اظهار داشت: قطع لحظاتی برق دراستان بوشهر با گرامی شدید و رطوبت بالا مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‎کند که نشان دهنده اهمیت انرژی برق دراین منطقه گرمسیر است.

عبدالعزیز کریمی با با اشاره به ظرفیت تولید برق دراستان بوشهر گفت: ظرفیت تولید برق در استان بوشهر بر اساس طرح‌های اجرا شده 3 هزار مگاوات است که از طریق نیروگاههای برق استان بوشهر تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه 13 میلیارد کیلووات ساعت برق در استان بوشهر مصرف می‌شود بیان کرد: اوج مصرف برق دراستان بوشهر یک هزار و 700 مگاوات است و این در حالی است که ظرفیت تجهیزات نصب شده برای تولید برق 3 هزار مگاوات است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر با بیان اینکه 2 هزار و 600 کیلومتر شبکه خطوط فوق توزیع دراستان بوشهر نصب شده تصریح کرد: دراین حوزه به ظرفیت 15 هزار مگاولت آمپر خطوط فوق توزیع نصب شده که جوابگوی 4 هزار مشترک برق استان بوشهر است.

کریمی بااشاره به افتتاح طرح‌های برقرسانی دراستان بوشهر افزود: 8 پروژه توسعه ایستگاه‌های فوق توزیع برق با سرمایه گذاری 177 میلیارد ریال در بوشهر افتتاح و زمینه افت ولتاژ برق دربرخی نقاط استان بوشهر برطرف شد.

وی، به طرح‌های در دست اجرا دراستان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: به ارزش یک‌هزار و 700 میلیارد تومان طرح‌های ایستگاه خطوط انتقال، فوق توزیع و پست برق در استان بوشهر طراحی شده است که بزودی اجرایی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار