توسعه ظرفیت گردشگری سلامت در گرو فعالیت هتل ها و آژانس های مسافرتی/بهره برداری از اولین هتل پنج ستاره استان تا پایان سال 96

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به وجود ظرفیت های خوب در حوزه گردشگری سلامت،توسعه این بخش را در گرو فعالیت هتل ها و آژانس های مسافرتی دانست و گفت:با بهره برداری از هتل پنج ستاره هماگ و در آینده نزدیک برای تامین واحدهای اقامتی در مرکز استان مشکلی وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 30 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد سویدانلویی در آیین کلنگ زنی پروژه هتل پنج ستاره هماگ،با اشاره به ظرفیت عبور سالانه 20 میلیون زائر از مرکز استان احداث و توسعه مراکز اقامتی را امری ضروری دانسته و گفت:در استان هیچ هتل چهار و پنج ستاره وجود ندارد که این مرکز با حمایت استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پس از طی مشکلات زیاد در خصوص واگذاری زمین جهت احداث هتل،سرانجام به نتیجه رسید.
وی افزود:در کنار هتل ها و واحدهای اقامتی نیاز به بازسازی و نوسازی رستوران ها و واحدهایی پذیرایی در استان وجود دارد که در خصوص اقدامات لازم در دست اجرا قرار دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سیاست این اداره کل را ایجاد بازارچه سوغات و صنایع دستی در تمام شهرستان های استان دانست.
وی نیاز زیرساختی و ارکان گردشگری مانند بانکداری،بیمه،فناوری و اطلاعات،بازاریابی را از مولفه های اصلی توسعه بخش گردشگری دانسته و با اشاره به اینکه تاسیسات گردشگری به عنوان بازوان توامند توسعه گردشگری محسوب می شوند،گفت:با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با نگاه ویژه ای که دولت در سفر اخیر به استان داشته،برای تک تک این مولفه ها برای توسعه زیرساخت ها برنامه داریم.

نیاز زیرساختی اساسی و ارکان گردشگری بانکداری،بیمه فناوری و اطلاعات و بازاریابی اموزش برای تک تک این مولفه ها با رویکار اومدن دولت تدبیر و امید برای این ها برنامه داریم.

وی با بیان اینکه با احداث هتل پنج ستاره هماگ و در آینده نزدیک مشکلی از لحاظ واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت،ابراز امیدواری کرد:با توجه به ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری سلامت در استان،احداث هتل ها و فعالیت آژانس های مسافرتی بتواند منجر به توسعه و تحول در این حوزه شود.

سویدانلویی افزود:هتل پنج ستاره هماگ با 500 میلیارد تومان هزینه از طرف بخش خصوصی و با پیش بینی حدود 120 میلیون تومان تسهیلات تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار