در دیدار با اساتید برجسته حوزه گردشگری کشور ژاپن؛

استاندار اردبیل بر لزوم تدوین ساختار و برنامه گردشگری تاکید کرد

در این دیدار پروفسور مالکوم جی ام کوپر از اساتید دانشگاه آسیا و اقیانوسیه رتسومیکان در ژاپن گفت: با توجه به این که استان اردبیل ظرفیت های خوبی درخصوص اکوتوریسم، به ویژه اکوتوریسم عشایر و توریسم تاریخی دارد در صورت مهیا شدن شرایط و بسترهای لازم در این ارتباط، برای اعزام گردشگران ژاپنی به اردبیل اعلام آمادگی می کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 31 August 2015
استاندار اردبیل گفت: نیاز اساسی ما در زمینه گردشگری پایدار، تدوین برنامه جامع برای استفاده بهینه از ظرفیت های غنی گردشگری استان با بهره گیری از نظرات اساتید و فعالان حوزه گردشگری داخلی وخارجی و استفاده از تجارب ونمونه های موفق گردشگری دنیاست.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش که در دیدار با دو تن از اساتید برجسته حوزه گردشگری و توسعه روستایی کشور ژاپن سخن می گفت، ضمن برشمردن جاذبه ها و قابلیت های گردشگری طبیعی تاریخی و... استان افزود: اصل مهم گردشگری استان که نیاز اساسی ما برای تبدیل صنعت گردشگری به نیروی محرکه اقتصادی استان و منبع اشتغال وبه تبع آن بالابردن سطح رفاه اجتماعی مردم استان است، لزوم تدوین سیستم و ساختار و برنامه جامع برای استفاده از این ظرفیت های موجود است.
وی دراین دیدار خواستار بهره مندی از دانش و تجارب اساتید و فعالان حوزه گردشگری ژاپن وهمکاری آنان در زمینه تدوین برنامه جامع گردشگری به ویژه برای جذب گردشگران خارجی و نیز توسعه گردشگری روستایی شد.
در این دیدار پروفسور مالکوم جی ام کوپر و دکتر کاظم وفاداری مهریزی از اساتید دانشگاه آسیا و اقیانوسیه رتسومیکان در ژاپن با اشاره به جمعیت هفت میلیون بازنشسته ژاپنی که دارای شرایط مالی مناسب بوده و عمده تفریح شان مسافرت است، افزود: با توجه به این که استان اردبیل ظرفیت های خوبی درخصوص اکوتوریسم، به ویژه اکوتوریسم عشایر و توریسم تاریخی دارد در صورت مهیا شدن شرایط و بسترهای لازم در این ارتباط، برای اعزام گردشگران ژاپنی به اردبیل اعلام آمادگی می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار