افزایش آمار کرونا با یرگزاری مراسمات

دکتر منوچهر کرمی با بیان اینکه برگزاری مراسمات عزا و عروسی و تجمعات اصلی‌ترین عامل افزایش آمار کرونا در همدان است، ابراز کرد: بر اساس ستاد مقابله با کرونا، هیچ تالاری در استان همدان اجازه پذیرش میهمان و برگزاری مراسمات را ندارد.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 20 June 2020
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در روز‌هایی به سر می‌بریم که آمار ابتلای کرونا درمنطقه اوج گرفته و برای جلوگیری از شیوع مجدد بیماری فعالیت تالار‌های پذیرایی استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش تسنیم، دکتر کرمی اظهار داشت: در نیمه اول خرداد ماه تعداد موارد مثبت روزانه مبتلا به کرونا در استان به کمتر از ۱۰ مورد هم رسیده بود، اما بر اثر بی توجهی مردم به موارد بهداشتی و کاهش محدودیت‌های اعمال شده از سوی دولت، از نیمه دوم خرداد ماه شاهد پیک جدیدی از این بیماری در استان هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسمات عزا و عروسی و تجمعات اصلی‌ترین عامل افزایش آمار کرونا در همدان است، ابراز کرد: بر اساس ستاد مقابله با کرونا، هیچ تالاری در استان همدان اجازه پذیرش میهمان و برگزاری مراسمات را ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه فعلا روند موارد مثبت کرونا در استان افزایشی است و از حالت ثبات خارج شده، اظهار داشت: موارد بستری و بیماران دارای علائم شدید نیز زیاد‌تر شده است.

کرمی با بیان اینکه مردم باید بیشتر از گذشته مراقب باشند و به هیچ عنوان در تجمع و میهمانی‌ها شرکت نکنند، ابراز کرد: از امروز تا اطلاع ثانوی تمامی تالار‌های استان همدان اجازه فعالیت ندارند و هیچ برنامه‌ای در این اماکن برگزار نمی‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه هر همه مردم باید در اماکن شلوغ و پرجمعیت از ماسک استفاده کنند، ابراز کرد: شست و شوی مرتب دست‌ها، رعایت فاصله یک ونیم متری از یکدیگر و رعایت نکات بهداشتی از مهم‌ترین راه‌های در امان ماندن از ویروس کرونا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار