تعامل دولتی وبخش خصوصی بسترسازاجرای اصل 44

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همدان گفت: تعامل بخش دولتی و خصوصی در اجرای اصل 44 قانون اساسی کمک بزرگی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 04 September 2015
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همدان گفت: تعامل بخش دولتی و خصوصی در اجرای اصل 44 قانون اساسی کمک بزرگی می‌کند.

به گزارش فارس؛حمیدرضا رهبر در مراسم صبحانه کاری با حضور فعالان بخش معدن در استان اظهار کرد: شرایط به وجود آمده در سطح کشور باعث شده تا در بخش صنعت روند کار همزمان به صورت علمی و عملی پیگیری شود.

وی افزود: تحولاتی که در سطح اتاق بازرگانی استان با انتخابات جدید صورت گرفته و حمایت مدیریت ارشد استان از بخش خصوصی، فرصت خوبی را برای پیشرفت فراهم کرده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همدان با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای و روند و نتیجه آن در شرایط کشور تأثیرگذار خواهد بود، گفت: از فرصت به وجود آمده در این بخش باید استفاده کرد تا بخش خصوصی توانمندی خود را در بهبود وضعیت اقتصادی کشور بیشتر از قبل مطرح کند.

وی ادامه داد: بخش معدن یکی از منابعی است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای نفت باشد که بارها مقام معظم رهبری نیز بر لزوم خروج از اقتصاد تک‌محصولی و صادرات کالاهای غیر نفتی تأکید کرده‌اند.

رهبر با اشاره به اینکه تعامل بخش دولتی و خصوصی در اجرای اصل 44 قانون اساسی کمک بزرگی می‌کند و باید از شرایط موجود با همدلی استفاده درستی کرد، خاطرنشان کرد: حمایت از بخش خصوصی در بهبود شرایط اقتصادی هر منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: سیاست اتاق بازرگانی استان بر این است تا با حضور مدیران دست‌اندرکار دولتی در بخش‌های مختلف، موانع و مشکلات فعالان بخش خصوصی برطرف شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار