گشت ارشاد قانونی است

کد خبر: ۸۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 04 September 2015
فرمانده نیروی انتظامی، با بیان اینکه گشت ارشاد وجاهت قانونی دارد،گفت: هنوز طرح عفاف و حجاب و زیرمجموعه قرار گرفتن گشت ارشاد در این طرح به ما ابلاغ نشده است.

حسین اشتری با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی براینکه ارشاد طرح اجرایی از سوی نیروی انتظامی بوده و در قانون تصویب نشده است، گفت: طرح گشت ارشاد در راستای تحقق مطالبه مسئولان و برخورد با هنجارشکنی صورت گرفته و وجاهت قانونی دارد.

اشتری با بیان اینکه هنوز ابلاغیه ای مبنی برتحت پوشش قرارگرفتن گشت ارشاد ازسوی طرح عفاف و حجاب به نیروی انتظامی ابلاغ نشده است،افزود: ما براساس مصوبات مجلس و موضوعاتی که قانون برای ما مشخص کرده وظایفمان را انجام می دهیم و هرجا عدم تطابقی دراین زمینه وجود داشته باشد؛با برگزاری یک نشست هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: تمامی ماموریت‌ها و اقدامات صورت گرفته در قالب طرح گشت ارشاد مطالبات مسئولان بوده تا به این ترتیب با هنجارشکنان برخورد شود،ما این کار را هم طبق قانون انجام می دهیم.

اشتری درپاسخ به خبرنگار خانه ملت مبنی براینکه آیا فعالیت گشت ارشاد در کشور وجاهت قانونی دارد یا خیر،گفت: تمامی فعالیت‌های انجام گرفته در قالب این طرح قانونی بوده و با مجوز صورت گرفته و ادامه هم خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی، یادآور شد: هنوز طرح عفاف و حجاب و زیرمجموعه قرارگرفتن گشت ارشاد دراین طرح به ما ابلاغ نشده است؛اما درصورت ابلاغ اجرایی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار