آغاز ساخت یک بیمارستان بزرگ در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهرک پیامبراعظم در بندرعباس تا ۲ ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 05 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد شکاری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: فاز عملیاتی پروژه بیمارستان 540 تختخوابی پیامبر اعظم بندرعباس طی 2 ماه آینده به اجرا در خواهد آمد.
 
وی در ادامه بیان داشت: این بیمارستان از منابع دانشگاهی و با مشارکت بانک رفاه ساخته می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: زمین برای ساخت این بیمارستان از سوی سازمان مسکن و شهرسازی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شده است.
 
شکاری در ادامه از راه اندازی ساختمان الحاقی بیمارستان کودکان بندرعباس خبر داد و افزود: با راه اندازی این ساختمان در 4 طبقه شاهد افزایش 25 تخت ویژه کودکان خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این ساختمان الحاقی، بخش‌های انکولوژی، تخت‌های آی سی یو و بخش های بستری کودکان نیز به ظرفیت بیمارستان اضافه می شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزایش مراقبت‌های ویژه برای این گروه سنی با توجه به آغاز بیمارهای پاییزی و شیوع عفونت‌های دستگاه تنفسی در بین کودکان، توسعه شاخص‌های سلامت و کمک به کاهش مرگ و میر کودکان را از اهداف راه اندازی این ساختمان الحاقی عنوان کرد.
 
شکاری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: طرح‌های تحقیقاتی جزیره هرمز نیز با هدف معرفی این جزیره به عنوان جزیره سالم در ایران در هفته جاری رونمایی می‌شود.
 
وی گفت: این طرح‌های تحقیقاتی در مرکز سلامت این جزیره با هدف تغییر سبک زندگی مردم با محوریت بهداشت و سلامت به مباحث بیماری‌های واگیردار، غیر واگیردار، اعتیاد، بیماریهای قلبی و سرطان می پردازد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در صورتی که این طرح در جزیره به موفقیت برسد به عنوان الگو در مناطق دیگر به ویژه جزایر نیز به اجرا در می‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار