کشف چوب جنگلی قاچاق در صومعه‌سرا

کد خبر: ۹۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 06 September 2015
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف 2 هزار و 495 کیلوگرم انواع چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: کشف چوب جنگلی قاچاق در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اردشیر آقاخانی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان اظهار کرد: ماموران انتظامی صومعه‌سرا حین گشت‌زنی در این شهرستان به یک دستگاه وانت حمل چوب مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 2 هزار و 495 کیلوگرم چوب توسکا، صنوبر و توت که مجوز و بارنامه نداشت را کشف و ضبط کردند و راننده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

آقاخانی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را شش میلیون ریال عنوان کرد و افزود: شهروندان در صورت موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

*اعزام مشمولان وظیفه به مراکز آموزشی گیلان

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور به اعزام مشمولان فوق دیپلم و بالاتر به مراکز آموزشی استان در نوزدهم ماه جاری اشاره کرد و گفت: ساعت هفت صبح روز پنجشنبه هفته جاری مشمولان وظیفه از محل معاونت وظیفه عمومی گیلان واقع در بلوار خلیج فارس کیلومتر سه جاده رشت به تهران جنب راهنمایی و رانندگی به مراکز آموزشی استان اعزام می‌شوند.

سیدحسین صدرممتاز با اشاره به ماده 58 قانون وظیفه عمومی اصلاحی 22 آبان ماه سال 90، بیان کرد: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت دارند.

وی به مدت غیبت اولیه مشمولان بیشتر از سه ماه اشاره کرد و یادآور شد: قانون شش ماه اضافه خدمات برای مشمولان مذکور پیش‌بینی کرده است.

صدرممتاز با بیان اینکه مشمولان دارای غیبت بیش از یک‌سال به 6 ماه اضافه خدمت محکوم می‌شوند، تصریح کرد: مشمولان دارای غیبت مذکور فراری محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی گیلان به وضعیت سربازان متأهل اشاره کرد و افزود: سربازار متأهل پس از سپری کردند دوره آموزش رزم مقدماتی ادامه خدمت را در استان محل سکونت خود سپری می‌کنند.

وی متذکر شد: مشمولان متأهلی که مرکز آموزش آنها خارج از استان تعیین شده، می‌توانند قبل از تاریخ اعزام به معاونت وظیفه عمومی گیلان مراجعه کنند و با هماهنگی سازمان وظیفه عمومی ناجا در صورت وجود مرکز آموزشی در داخل استان نسبت به تغییر مرکز آموزشی این افراد در گیلان اقدام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار