مدیرعامل آبفای بوشهر:

تامین35 درصد آب استان بوشهر از کازرون

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای احیاء چاه‌های سربالش کازرون ، تامین کننده بخشی از آب آشامیدنی استان بوشهر ۲۸ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 07 September 2015
کیقباد یاکیده  صبح امروز در نشست بررسی وضعیت تامین آب از منطقه کازرون با بیان اینکه 35 درصد آب استان بوشهر از کازرون تامین می‌شود اظهار داشت: چشمه ساسان یکی از منابع تامین کننده آب آشامیدنی استان بوشهر از خرداد ماه امسال خشک شد و این درحالی است که آب رودخانه شاپور نصف شده است.

وی با اشاره به احیا چاههای سربالش کازرون بیان کرد: احیاء 27 حلقه چاه در منطقه سربالش یکی از برنامه‌های استان بوشهر برای بهبود وضع آب آشامیدنی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: روزانه حدود 55 هزار مترمکعب آب از خط آبرسانی کازرون به بوشهر منتقل می‌شود و با احیای چاههای منطقه سربالش روزانه 10 هزار مترمکعب به آب ورودی استان بوشهر افزوده می‌شود.

یاکیده با بیان اینکه برای اجرای طرح احیاء چاههای سربالش 28 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده این طرح تا پایان مهرماه تکمیل و آب این چاهها وارد شبکه آبرسانی بوشهر می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار