احنمال قرنطینه کامل قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این اخطار را می دهم که اگر رعایت لازم صورت نگیرد ممکن است نیاز باشد کل شهر قرنطینه شده و محدودیت‌های بسیار بیشتری اعمال شود.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 10 October 2020

به گزارش تاباک قم، محمدرضا قدیر با بیان اینکه در حال حاضر 140 بیمار در مراکز درمانی قم بستری هستند بیان کرد: عادی انگاری مردم نسبت به این بیماری مشکلات بسیاری به دنبال داشته است در حالی که اگر 95 درصد مردم ماسک بزنند شاهد کاهش شیوع بیماری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه هنوز شاهد برگزاری تجمعات در شهر هستیم و عادی انگاری بسیار مشکل ساز است و این رویه منجر به این شده است که ما شاهد از دست دادن عزیزان خود باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اهمیت رعایت نکات بهداشتی گفت: همه موظف هستند که در برابر بیماری واگیردار رعایت لازم را داشته باشند و باید مردم هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در خصوص تمدید محدودیت یک هفته ای برای برخی مشاغل گفت: اگر این روند ادامه یابد محدودیت های بشیتری باید داشته باشیم و اگر مدیریت استان و کادر درمان نبود ما از پیک اول هم بار مراجعه به مراکز درمانی بالاتر می شد.

قدیر تاکید کرد: این اخطار را می دهم که اگر رعایت لازم صورت نگیرد ممکن است نیاز باشد کل شهر قرنطینه شده و محدودیت‌های بسیار بیشتری اعمال شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار