19 واحد صنفی موبایل و رایانه فردیس پلمپ شد

کد خبر: ۹۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 08 September 2015

رییس اتحادیه صنف الکترونیک و صنوف وابسته شهرستان فردیس گفت که 19 واحد صنفی موبایل و رایانه فاقد پروانه کسب در این شهرستان پلمپ شد.

مهدی فولادی روز سه شنبه در حاشیه پلمپ واحد های بدون پروانه کسب به خبرنگار ایرنا، گفت: این واحدهای صنفی بدلیل نداشتن پروانه کسب و در بعضی موارد گرانفروشی و نداشتن صلاحیت فرد پلمپ شدند.

وی اظهار داشت: این پلمپ ها با همکاری و تعامل نزدیک اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس فتا شهرستان فردیس انجام شده است.

فولادی گفت: ماهانه گشت های مشترکی بین اتحادیه و اداره اماکن عمومی و پلیس فتا فردیس در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

رییس اتحادیه صنف الکترونیک و صنوف وابسته شهرستان فردیس گفت: شهروندان قبل از خرید از واحد صنفی در حوزه موبایل و رایانه،تعمیرات لوازم خانگی حتما از صلاحیت فروشنده و مدارک فنی وی مطمئن شوند و از فروشنده تقاضای کارت گاراتنی دستگاه و فاکتور فروش را بنمایند.

فولادی افزود: اگر تخلفی صورت بگیرد حتما از طریق اتحادیه پیگیری شود تا حقی از شهروندان ضایع نشود.

وی بیان کرد: با توجه به روز بودن قیمت در این صنف ضروری است خریداران قبل از خرید از فروشندگان موبایل و رایانه لیست به روز شده قیمت های کالای مورد نظر را دریافت کرده و بعداز بررسی و حصول اطمینان از قیمت و اصالت کالا به خرید اقدام کنند.

فولادی یادآور شد: 102 واحد صنفی موبایل و تجهیزات مخابراتی،111 واحد صنفی رایانه، 115 واحد صنفی تعمیرات لوازم خانگی فعال و دارای پروانه کسب هستند و 223 مورد پرونده جدید در این بخشها در دست اقدام اتحادیه می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار