طرح شهید سلیمانی در البرز وارد فاز اجرایی شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طرح مدیریت و كنترل بیماری كرونا شهید سلیمانی در البرز وارد فاز اجرایی شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 25 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» شهاب مستوفی گفت: طرح مدیریت کرونا شهید سلیمانی که با حضور مشاور وزیر در امور بهداشتی و مسئولین بهداشتی  البرز برگزار شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: طرح شهید سلیمانی با قدرت و جدیت، کار خود را با هدف بیمار یابی بیشتر و ارائه خدمات بیشتر به بیماران و افراد در معرض خطر ابتلاء به کرونا در استان البرز آغاز می‌کند.

مستوفی گفت: برنامه ریزی‌های اولیه با سازمان‌های حمایتی بسیج، سپاه، هلال احمر در محلات انجام شده و به زودی وارد فاز اجرایی طرح می‌شویم.

او افزود: تشدید نظارت بر دستور العمل‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر، ایجاد محدودیت هوشمند و هدفمند و تقویت فرآیند درمان سرپایی و کاهش موارد بستری را از جمله اهداف این طرح دانست.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مدیریت و کنترل کووید ۱۹ از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی میسر خواهد شد و انتظار می رود قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایشرعایت دستور العمل های بهداشتی، کاهش میزان بستری حداقل به میزان ۳۰ درصد در یک ماه و ۵۰ درصد در سه ماه و کاهش میزان مرگ حداقل به میزان ۱۰ درصد در یک ماه و ۴۰ درصد در سه ماه و پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر حداقل به میزان ۵۰ درصد در یک ماه و ۹۰ درصد در سه ماه در اجرای موفقیت آمیز این طرح محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار