مسجد بهترین مکان برای هدایت ذهن است

کد خبر: ۹۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 10 September 2015
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن به‌ دنبال تغییر باور مردم است، گفت: مسجد بهترین مکان برای هدایت ذهن و قلب انسان به طرف آموزه‌های الهی است.
خبرگزاری فارس: مسجد بهترین مکان برای هدایت ذهن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو ظهر امروز در همایش ائمه جماعات، هیئت امنا، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در سالن شهدای پل عراق اظهار کرد: سالانه همایش مذکور در راستای وحدت رویه ائمه جماعات مساجد با هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی بر یارگیری برای انقلاب اسلامی توسط ائمه جماعات و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد تاکید کرد و افزود: بهترین مکان برای تربیت افراد مسجد است.

دوهندو با بیان اینکه دشمن تغییر باور مردم را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: ذهن و قلب انسان بسیار مهم است و هر کسی بر این عضو حاکم شود می‌تواند بر انسان حکمرانی کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت مسجد را بهترین مکان برای هدایت ذهن و قلب انسان به طرف آموزه‌های الهی خواند و تصریح کرد: امامان جماعات، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مساجد می‌توانند از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.

وی مقابله با جنگ نرم دشمن را نیازمند فرماندهان مقتدر عنوان کرد و گفت: علما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیرگذار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار