پلمپ چهارباشگاه بیلیارد در دره شهر

فرمانده انتظامی دره شهر گفت: چهار باشگاه بیلیارد غیرمجاز در این شهرستان بدلیل عدم احراز مجوز از اداره ورزش و جوانان پلمپ شدند.
کد خبر: ۹۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 11 September 2015
به گزارش تابناک ایلام ، سرهنگ جهانگیر زارعی فرمانده نیروی انتظامی دره شهر گفت: فعالیت غیرمجاز باشگاه های بیلیارد متخلف از دغدغه های اصلی شهروندان محسوب می شود و نظارت و بازرسی بر کار این واحدهای صنفی در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفته است.
وی افزود: ماموران اداره اماکن انتظامی شهرستان پس از بازدید از اینگونه واحدهای صنفی چهار باشگاه بیلیارد را به علت نداشتن مجوز و ایجاد مزاحمت برای شهروندان پلمپ کردند.
فرمانده انتظامی دره شهر تاکید کرد: ایجاد مزاحمت برای همسایگان و کسبه، نداشتن جواز کسب و کارت بیمه ورزشی، استفاده نکردن از مربی متخصص و دارای مدرک، تجمع اراذل و اوباش از جمله تخلفاتی است که برای این واحدهای صنفی می توان برشمرد.
زارعی به نگرانی خانواده ها در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده با مسوول اداره ورزش و جوانان شهرستان و اتحادیه صنفی باشگاه ها، پلیس با متخلفان بصورت قانونی برخورد می کند.
وی با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیس 110 بعنوان پل ارتباطی مردم و پلیس است، اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی متصدیان و مالکان واحدهای صنفی مراتب را از این طریق و یا با مراجعه به اماکن عمومی پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار