به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: هوشمند سازی و ارائه فرآیندهای خدمات غیرحضوری به مراجعان از برنامههای اساسی پلیس راهور بوده و با انتشار ویروس کرونا شتاب بیشتری گرفته است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان،اظهار کرد: در گام اول برای جلوگیری از ایجاد صفهای طولانی در مراکز، سامانه نوبت دهی اینترنتی در مهرماه امسال در مراکز تعویض پلاک سراسر کشور عملیاتی و اجرایی شد.
کهزادی با اشاره به گذشت ۴ ماه از راه اندازی طرح نوبت دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک استان، ادامه داد: این سیستم نوبت دهی اینترنتی دارای مزایای فراوانی نسبت به روشهای سنتی و قدیمی است که برخی از مزایای این طرح عبارت است از هوشمند سازی پلیس ، افزایش رضایت شهروندان و کارکنان ، جلوگیری از دلالی و فساد مالی ،کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه و مصرف سوخت ./ع
بیشتر بخوانید:
نوبتدهی تعویض پلاک در استان ایلام اینترنتی شد
آیا تعویض پلاک در ایلام آسان می شود؟ / پلیس، چه اقداماتی را در این راستا اندیشیده است؟