46 اثر تجسمی به مرحله دوم جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری راه یافتند

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از راهیابی 46 اثر تجسمی در رشته های مختلف هنری مثل؛ خوشنویسی، نقاشی، نگارگری، کاریکاتور، عکس، تذهیب، تکنیک گل و مرغ، تایپوگرافی، طراحی پوستر و تصویرسازی به مرحله داوری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 15 September 2015

به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، مینا نیک رزم با اعلام این خبر گفت: از میان 46 اثر راه یافته به مرحله داوری این جشنواره، 8 اثر مربوط به کاریکاتور و 2 اثر مربوط به رشته عکس می باشد.

وی افزود: همچنین 9 اثر خوشنویسی، یک اثر نقاشی و یک اثر نگارگری، 6 اثر در رشته تذهیب به مرحله دوم این جشنواره را یافته اند.

وی همچنین ادامه داد: در رشته های هنری تکنیک گل و مرغ، تایپوگرافی، طراحی پوستر و تصویرسازی به ترتیب4، 3، 7 و 5 اثر به مرحله داوری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری رسیده اند.

گفتنی است، هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی 153 اثر هنری در رشته های نقاشی، نگارگری، كاریكاتور، عكاسی، طراحی، خوش‌نویسی، حجم، تصویرسازی، گرافیك، پژوهش به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار