کرونا تاکنون ۶ پرسنل نیروی انتظامی خوزستان را به کام مرگ کشانده است

 جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک هزار و ۶۶۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون، به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۱۲۸ نفر بستری و ۶ نفر آنها فوت شدند.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 10 April 2021

سرهنگ یداله امیری  در نشست ستاد مدیریت کرونا در استانداری بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان این فرماندهی که به کرونا مبتلا شده، بهبود یافته و اکنون نیز ۶ نفر بستری و ۵۸ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه در پیک سوم بیماری، ۶۶ هزار و ۲۸۰ مورد بازدید از اصناف در خوزستان صورت گرفت افزود: ۵۳ هزار و ۹۳۰ مورد تذکر و چهار هزار و ۵۰۰ مورد اخطار به اصناف مختلف داده شد، ضمن اینکه یک هزار و ۹۵۲ مورد پلمب نیز انجام شد و با هماهنگی قضایی، ۲۶ نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان همچنین گفت: در کل استان خوزستان ۲ هزار و ۵۲ دوربین ثابت و سه هزار و ۷۶۷ دوربین متحرک وجود دارد که خودروهای متخلف را اعمال قانون می‌کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز نیز گفت: بازداشت برگزارکنندگان آیین عزا یا عروسی از وظایف دستگاه قضایی بوده که در این راستا با جدیت عمل کردیم و این روند همچنان ادامه دارد.

علی بیرانوند با بیان اینکه آمادگی برای نظارت میدانی بر اجرای مصوبات ستاد کرونا را داریم افزود: از صنوف مختلف انتظار داریم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با رابطان ما همکاری کنند تا این بیماری ریشه کن شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان نیز گفت: لازم است اداره کل بازرسی استانداری در این مدت ۱۰ روز محدودیت، وضعیت حضور کارکنان ادارات و بانک ها را بر اساس رنگ بندی شهرها کنترل کند تا بیماری به خوبی مدیریت شود.

ولی اله حیاتی افزود: شهرداری اهواز سازمان آرامستان ها را مکلف کند که جنازه را به صاحبان عزا تحویل ندهد و حتما در این خصوص با فرمانداری اهواز هماهنگ باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه بازار پرندگان در حوزه شهرداری اهواز است انتظار داریم که این محل با همکاری نیروی انتظامی و فرمانداری کنترل شود.

محدودیت های ۱۰ روزه کرونایی در خوزستان از ۲۲ فروردین اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار