یزد میزبان همایش پیاده روی خانوادگی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در 17 مهر ماه در یزد خبر داد .
کد خبر: ۹۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 16 September 2015

به گزارش تابناک یزد،مجید جوادیان زاده در جلسه هماهنگی همایش پیاده روی هفته ناجا و روز خانواده گفت: برگزاری این برنامه فرهنگی و ورزشی با هدف ایجاد نشاط و هم افزایی بین آحاد جامعه انجام می گیرد .

وی ادامه داد : تمامی دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در این برامه باید تلاش ویژه ای به خرج دهند تا زمینه حضور مردم و برگزاری باشکوه این رویداد عمومی را فراهم سازند.
این مسوول خاطر نشان کرد : تجربه فراغت و ورزش در کنار خانواده یکی از نکاتی است که در امر برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی باید به آن توجه کرد و از طریق آن به جامعه طراوت بخشید.
جوادیان زاده گفت : یکی از برکات برنامه های همگانی تحقق انسجام اجتماعی است که باعث خواهد شد نشاط و شادابی در جامعه فراگیر شود.
وی با اشاره به اینکه کمیته های هفتگانه ای جهت هرچه بهتر برگزار شدن همایش پیاده روی هفته ناجا تشکیل شده افزود: کارگروهی جهت بررسی و انتصاب مسیر پیاده روی تشکیل و بزودی مسیر این همایش تصویب و اطلاع رسانی می شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد ، از همکاری دستگاه اجرایی استان به جهت مشارکت در برگزاری همایش پیاده روی هفته ناجا قدردانی کرد.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد نیز در این نشست همزمانی برگزاری این همایش با روز خانواده را به فال نیک گرفت و گفت : تلاقی این دو موضوع باعث خواهد شد همدلی بیشتری در بین خانواده ها و اقشار مختلف مردم ایجاد شود.
فخرالسادات خامسی بابیان اینکه حضور خانواده ها در این همایش باعث نشاط و شادابی در جامعه می شود اظهار امیدواری کرد تمام اعضای خانواده های یزدی در همایش پیاده روی حضور پیدا کنند و از فواید ورزش های همگانی بهره مند شوند.
همچنین هریک از اعضا به بیان اقدامات انجام شده پیرامون برگزاری همایش پیاده روی هفته ناجا پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار