انتقاد امام جمعه کرج از عده ای که خود را به نفهمی زده اند

حسینی‌همدانی بیان داشت: متاسفانه وقتی افراد انقلابی می‌خواهند یک کار فرهنگی انجام دهند، می‌گویند بودجه نداریم، اما در همین کرج ده‌ها مطب برای حیوانات و کلاس رقص دایر کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 18 September 2015
 نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و به امامت آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که ما فقط در موضوع هسته‌ای با اعضای 5‌+‌1 که یکی از آنها آمریکا است مذاکره می‌کنیم و مذاکره دیگری با این کشور نداریم.

حسینی‌همدانی تصریح کرد: علت این است که سران کاخ سفید هیچ زمانی دوستی ملت ایران را نخواسته و همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب بوده و هستند.

وی گفت: متاسفانه برخی ناآگاهان در داخل نیز فریب ظاهرسازی آمریکایی‌ها را خورده و تصور می‌کنند که آنها دوست ما هستند، اما مطمئن باشند که مردم با بصیرت و ولایی ایران اسلامی اجازه نفوذ دشمن به داخل کشور را نخواهند داد.

خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: دشمنان خارجی به ظاهر خود را دلسوز ما معرفی می‌کنند و می‌گویند ما به دنبال رابطه با ایران هستیم، اما در اصل می‌گویند ما با شما رابطه برقرار کرده و شما هم دست از اصول و آرمان‌ها و شعارهای اصلی خود که همان استقلال‌خواهی و اجرای احکام اسلامی است، بردارید.

حسینی‌همدانی بیان داشت: متاسفانه برخی به دنبال این هستند که روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را تضعیف کنند، اما بدانند که رهبری ما یک فرد انقلابی است و ملت ایران هم انقلابی بوده و این راه را به پیروی از ولایت ادامه خواهد داد.

وی افزود: به همین دلیل تاکید می‌کنیم که مردم ما فریب صحبت‌های به ظاهر رنگین و قشنگ دشمن را نخورده و دست از استکبار ستیزی بر نمی‌دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: عده‌ای می‌خواهند ما دست از شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برداریم، اما بدانند که ما پیرو امامی هستیم که تاکید داشت "تا می‌توانید شعار مرگ بر آمریکا را فریاد بزنید".

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس تاکید کرد: دانش‌آموزان ما بدانند که وظیفه اصلی آنها جهاد علمی است و باید از فرصت تحصیل در جهت رشد و اعتلای علمی کشور استفاده کنند.

حسینی‌همدانی همچنین به توطئه‌های شوم برخی افراد معلوم‌الحال که مردم از اهداف پلید آنها آگاهی دارند اشاره کرد و گفت: این افراد به دنبال افترا زدن به عاشورا هستند و می‌خواهند واقعه عظیم عاشورای حسینی (ع) را تحریف کنند.

وی تصریح کرد: هدف از تحریف عاشورا این است که جوانان مسلمان و شیعه منحرف کرده و اجازه ندهند که نسل‌های امروز با الگوبرداری از قیام امام حسین (ع)، علیه ظلم و جور و ستم استکبار و استبداد قیام کنند.

خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: دشمن باورها و اصول و آرمان‌ها و حتی دین ما را به سخره گرفته و در مقابل عده‌ای خوش خیال و ساده‌لوح که دلباخته کدخدا هستند، می‌گویند دشمن می‌خواهد با ما رابطه داشته باشد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم!

حسینی‌همدانی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای نیز مدام مخفی‌کاری کرده و حقایق را به مردم نمی‌گویند، آنها به مردم نمی‌گویند که دشمن مدام برای ما خط و نشان می‌کشد و حرف از گزینه‌های روی میز می‌زند و با مخفی‌کاری می‌گویند آنها به دنبال رابطه با ایران هستند.

وی تاکید کرد: مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و به طور قطع فریب این رفتارها را نخورده و اجازه نفوذ به دوباره به دشمن نخواهند داد و نمی‌گذارند که شرایط پیش از انقلاب مجددا تکرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: همانطور که مقام عظمای ولایت فرمودند، دشمنان به دنبال نفوذ به مراکز حساس و تصمیم گیر نظام ما هستند و باید با هوشیاری جلوی این توطئه گرفته شود.

حسینی‌همدانی ادامه داد: آنها می‌خواهند کاری که در سال 88 شروع کرده و فتنه‌ای بزرگ راه انداختند که به فضل الهی با درایت و مدیریت رهبری عظیم‌الشأن انقلاب خنثی شد را به شیوه‌های دیگری به پیش ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان اظهار داشت: اگر امروز در پارک‌ها و سطح شهر و حتی مهد کودک‌ها حضور یابیم، می‌توانیم شواهد نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمنان را مشاهده کنیم. متاسفانه عده‌ای هم می‌گویند این شرایط عادی است که یا نمی‌فهمند و یا خود را به نفهمی زده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اگر وزیر ارشاد حتی یک بار هم به تئاترها سری می‌زد، متوجه می‌شد که دشمن چگونه به دنبال نفوذ و تهاجم فرهنگی است. مسئولان ما مگر وضعیت پارک‌ها را نمی‌بینند و مگر نمی‌دانند در مهدکودک‌ها چه می‌گذرد که اینگونه سکوت کرده‌اند.

حسینی‌همدانی بیان داشت: متاسفانه وقتی افراد انقلابی می‌خواهند یک کار فرهنگی انجام دهند، می‌گویند بودجه نداریم، اما در همین کرج ده‌ها مطب برای حیوانات و کلاس رقص دایر کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
چه کسی مسولیت شهرستان کرج را بر عهده دارد ؟ چرا پاسخ نمیدهد ؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار