مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیری از زحمات مرتضی انصاری فر مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی قدردانی و محمدرضا توحیدنژاد به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 09 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران دراین مراسم با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به افرادی است که عزیزان آن‌ها ناظر بر رفتار ما هستند، گفت: همان‌طور که خداوند فرموده است شهدا زنده و بر خانواده‌ها و همه ما ناظر هستند و این مسئله بارها در مسیر خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همه ما اثبات شده است.
پاکدل با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با دقّت و ظرافت صورت گیرد، افزود: خدمات بنیاد در دو حوزه خدماتی و فرهنگی ارائه می‌شوند.
وی یادآورشد: برنامه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، تلاش برای افزایش روحیه ایثار و شهادت در مردم به‌ویژه در جوانان، حفظ آثار شهدا و ایثارگران، محور قرار دادن مزارهای مطهر شهدا به‌عنوان زیارتگاه و مکانی برای حاجت گرفتن بخش‌هایی از وظایف فرهنگی بنیاد هستند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران نیز موارد مختلفی وجود دارد و آنچه ضروری است تلاش برای کسب رضایت ایثارگران است.
وی گفت: خدمت ارائه شده باید همراه با تکریم و حفظ عزت این عزیزان باشد و با سهل‌ترین روش و در حداقل زمان ارائه شود تا خدمات بتواند مشکلی از مشکلات را برطرف کند.
پاکدل ادامه داد: رعایت تمام این موارد نیز قطعاً آثار فرهنگی بسیار زیادی در پی دارد و می‌توان گفت بخش خدماتی بنیاد نیز دارای رویکرد فرهنگی است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت گردش مدیریتی در سازمان‌ها تأکید کرد: هر نوع تغییر و تحولی باعث تزریق ایده‌ها و انرژی جدید به سازمان‌ها می‌شود و امروز نیز در همین راستا شاهد تغییر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی هستیم.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر خود به مقام شامخ شهدای اراک ادای احترام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار