افزایش 47 درصدی کشف و کاهش 12 درصدی سرقت در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از افزایش 28 درصدی کشف و کاهش 12 درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 22 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی‌الله گنجیان‌مقدم گفت: با رویکرد پیشگیرانه در راستای وظیفه ذاتی پلیس که همان امنیت‌بخشی به هموطنان بوده، عوامل انتظامی شهرستان آمل دستاوردهای خوبی در جهت کشف و مهار وقوع سرقت داشته است.
وی با اشاره به اینکه نگرانی غالب شهروندان از وقوع سرقت‌ها است، افزود: در این عرصه با بهره‌گیری از تمام تلاش و توان عوامل تجسس و کارآگاهان پلیس آگاهی 38 درصد افزایش دستگیری و 47 درصد افزایش کشفیات سرقت را داشتیم.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل پیشگیری از سرقت را از مطالبات مهم و به‌حق مردم دانست و عنوان کرد: در این راستا آموزش‌های مستمر، مدام و به‌روز به عوامل گشت با ایجاد حساسیت و افزایش تعداد ترافیک گشت انجام شده و با ارتقای سطح دستگیری‌ها 12 درصد از وقوع جرائم کاسته شده است.
گنجیان‌مقدم با برشمردن جرائمی همچون مواد مخدر، سرقت، اراذل و اوباش و زمین‌خواری، اظهار کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان مازندران، شهرستان آمل رتبه اول کشف را دارد و 57 درصد افزایش کشف نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم با توجه به اینکه تعداد زیادی از قاچاقچیان مواد مخدر به‌صورت باند و انفرادی دستگیر شده و روانه زندان شدند.
وی گفت: در این بین تعدادی از معتادان در اجرای ماده 16 به مراکز ترک اعتیاد و درمان معرفی شدند.
گنجیان‌مقدم برخورد جدی با اراذل و اوباش را وظیفه ذاتی پلیس برای استقرار امنیت پایدار دانست و ادامه داد: اگر در یک محله‌ای کسی عرض‌اندام کند برای پلیس کار نگران‌کننده‌ای است، چراکه علاوه بر اخلال در نظم اجتماعی و ایجاد احساس نا امنی به حیثیت و اقتدار پلیس لطمه وارد کرده است پس باید با این موضوع، مقتدرانه و قانون‌مندانه برخورد کرد، البته تاکنون اجازه عرض‌اندام به اراذل و اوباش داده نشد و بلافاصله با تعامل خوب دستگاه قضایی اقدام اوباشگری در نطفه خفه شده و برخورد شدید انتظامی صورت گرفته است.
وی گفت: ما سرباز ولایت و مطیع امر مقام معظم رهبری هستیم، پس باید به‌موقع و قانون‌مندانه مطالبات مردمی را رصد و پاسخ دهیم البته در پیشگیری از جرائم و کشف آنها مردم مهمترین نقطه اتکا پلیس هستند و ما به حمایت مردمی نیازمندیم.
گنجیان‌مقدم بیان کرد: با این انگیزه سامانه‌های 197 و 110 در سطح ناجا راه‌اندازی شده است و باید از تعامل خوب و سازنده مردم در انعکاس اخبار، اعلام نظرات و پیشنهادات سازنده تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار