سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه کرونا سبب کاهش رونق گردشگری در استان شده است، گفت: این درحالی که مازندران مقصد سفرهای داخلی است.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 13 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، علی شیرازی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ با اشاره به لطمه و خسارت کرونا به بخش گردشگری و کاهش رونق آن طی سال گذشته اظهار داشت: گردشگری از اولویت‌های مهم استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مازندران برای پذیرایی از گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارد، گفت: جایگاه استان را در رویداد ساری ۲۰۲۲ باید به رخ کشورهای اکو بکشانیم.

سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی مازندران نیز با اظهار اینکه امیدواریم در نوروز ۱۴۰۱ با فروکش کردن کرونا شاهد سفر امنی برای مردم باشیم، گفت: اشتیاق سفر به استان بسیار بالا است.

وی بر لزوم افزایش ظرفیت‌های اقامتی در مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: با توجه به درپیش بودن رویداد ۲۰۲۲ باید این رویداد محور برنامه‌های نوروزی ستاد اجرایی سفر باشد.

تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری مازندران نیز با بیان اینکه طرح‌های شهری گردشگری نیازمند طرح جامع است، خواستار برنامه ریزی دقیق برای تهیه این طرح‌ها در استان شد.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار