یونس محمود و سایر بازیکنان عرب پس از اطلاع از نقش پرچم رژیم صهیونیستی بر روی لباس بازیکنان نسبت به حذف آن اقدام کردند و مهدی مهدوی‌کیا این کار را انجام نداده است. این یک خط خبری دروغ و جهت‌دار است.  
کد خبر: ۱۰۱۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ 23 December 2021

سئول سابق کمیته صیانت فدراسیون فوتبال با اشاره به جریان سازی‌های اخیر علیه مهدی مهدوی‌کیا گفت که "این رفتارها ظلم به یک اسطوره فوتبال است". او از اظهارات برخی نمایندگان مجلس درباره مهدوی کیا نیز به شدت انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور با اشاره به جریان انتقادی اخیر و حمله به مهدی مهدوی‌کیا اظهار کرد:‌ اولا موضوع رخ داده با خواست قلبی و شخصی مهدی مهدوی‌کیا انجام نگرفته است و مهدوی‌کیا با دعوت فدراسیون جهانی فوتبال در این دیدار دوستانه حاضر شده است. ثانیا هیچ کدام از برنامه‌های اجرایی این دیدار از پیش مشخص نبوده و مهدوی‌کیا نیز مانند همه بازیکنان حاضر در این دیدار، تنها دعوت فیفا را پذیرفته‌ است.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه این ماجرا به گونه‌ای بازتعریف و به آن پرداخته شده که انگار تمام اتفاقات آن براساس میل قلبی مهدوی‌کیا رخ داده است. در این میان اما در روزهای گذشته نقل قولی از یونس محمود رسانه‌ای شد که گفته بودند، یونس محمود و سایر بازیکنان عرب پس از اطلاع از نقش پرچم رژیم صهیونیستی بر روی لباس بازیکنان نسبت به حذف آن اقدام کردند و مهدی مهدوی‌کیا این کار را انجام نداده است. این یک خط خبری دروغ و جهت‌دار است.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار