حجت الاسلام سید علی شفیعی، نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اخیرا (۲۳ شهریورماه) در گفت و گویی با روزنامه جوان، مطالبی درباره آیت الله محمدی تاکندی به زبان آورده است که نشان از تلاش محافظه کاران برای حذف وی از انتخابات خبرگان رهبری در اسفند امسال دارد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 27 September 2015

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از پیام خرداد، شفیعی در این گفت و گو در پاسخ به این سوال که، کسانی که با جریان موسوم به اصلاح‌طلب یا فتنه در ارتباط بودند، وزن قابل توجهی در مجلس خبرگان ندارند. اینطور نیست؟ می گوید: «الان نمی‌دانم اینهایی را که می‌فرمایید در فتنه دست داشتند، آیا فقط درباره انتخابات خبرگان حرف‌پراکنی می‌کنند، یا تصمیماتی هم داشته دارند؟ من خبر ندارم! از باب مثل، آقایی در قزوین هست به نام آقای تاکندی که دوره قبل عضو خبرگان بود. معروف بود که ایشان اصلاح‌طلب است! اینکه اصلاح‌طلبی ایشان هم به چه معناست؟ نمی‌دانم! اکثراً می‌گفتند:مثلاً حرف‌شنوی ایشان از آقای خوئینی‌ها، بیشتر از جامعه مدرسین است! این‌طور معروف بود. الان هم شنیده‌ام که آقای قدرت‌الله علیخانی گفته است: اگر آقای تاکندی روی ویلچر هم باشد، باید او را به خبرگان بیاوریم! البته ایشان در این دوره عضو خبرگان نیست….»
این نماینده مجلس خبرگان در ادامه هنگامی که با حمله «بله می‌دانم. رد صلاحیتش کردند؟» خبرنگار مواجه می شود، با تایید رد صلاحیت آقای تاکندی در دوره قبل، می افزاید: «بله. ولی انصافاً در خبرگان، هیچ یک از این حالات و اقوال، از او احساس نشد! خیلی هم به مقام معظم رهبری ابراز علاقه می‌کرد، اما می‌گفتند: فکرش آن طرفی است! آقایانی هم که اهل قزوین هستند، این مسائل را تأیید می‌کنند که ایشان وابسته به آن طرف است. شاید اطلاعاتی در خارج از مجلس خبرگان، از ایشان داشتند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار