امام جمعه موقت اصفهان گفت: تا زمانی که وحدت بین مردم و امام امت برقرار باشد هیچ جباری نمی‌تواند به آنها و نظام ضربه بزند.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 31 December 2021

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: حماسه با عظمت ۹ دی بسیار مهم است زیرا دشمن داخلی سال ها به برنامه ریزی، وابستگی به غرب و صرف هزینه سرمایه فکری و دلاری پرداخته بود.
وی با اشاره به فتنه ۸۸ و توهین به قانون اساسی و مجلس عزاداری امام حسین(ع) افزود: پیروز این میدان، مردم و ولایت همچنان زنده است چنانکه یک اشاره رهبر انقلاب و تاثیرگذاری ایشان ثابت کرد که چطور مردم بویژه مردم اصفهان روز هشتم و نهم دی ۸۸، قیام کردند و حماسه آفریدند.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: اصفهان همیشه در صحنه و خط شکن و در عرصه شکل گیری انقلاب نقش مهمی داشته است در واقع اصفهان ریشه مدافع  از حرم و ولایت فقیه است.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مردم از خاک کشور اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی یک عارف و عاشق بزرگ خدا بود که هیچ کدام ما نمی توانیم توصیف دقیقی درباره او داشته باشیم.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: در تشییع پیکر پاک او انگشت به دهان دشمن ماند در صورتی که آنها می خواستند شهید سلیمانی را یک تروریست جلوه دهند ولی ملت ایران برای او اشک ریختند.
وی به قرارگاه شهید سلیمانی با عنوان طرح محله محوری و حرکت ارزشمندی اشاره کرد و گفت: این حرکت از اصفهان آغاز شد و دوران پشت میزنشینی مسئولان به پایان رسیده است و به زودی مسئولان و مدیران کل باید به مساجد و  پاسخگو مردم باشند.
حجت الاسلام میردامادی به سفر سیزدهم رییس جمهوری به شهر قم و مفید بودن سفرها و رسیدگی به وضعیت مردم اشاره کرد و گفت: ما نباید اجازه دهیم برخی مسئولان با لفاظی و دروغ گفتن به مردم آبروی اسلام را ببرند زیرا مردم آن را پای اسلام می گذارند.
وی در بخشی از صحبت های خود از وضعیت برخی از زنان که آن را زَننده خواند و استفاده از وسایلی همچون نِی در آرامستان باغ رضوان اصفهان گله کرد و خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر گفت: ما چشم امید به شما بسته ایم و حداقل قداست آرامستان و اماکن مقدس زیر مجموعه شهری را برقرار کنید.
امام جمعه موقت اصفهان به کُری خوانی های اسراییل اشاره و تاکید کرد: رهبر انقلاب خطاب به سران صهیونیست گفتند که اگر غلطی از آنها سر بزند ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.
وی در خطبه نخست خود به قصاص اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار معتقد است اگر یک نفر که یک نفر را می کشد، قصاص کنیم ۲ نفر را کشته ایم اما آنچه خدا می گوید این است که همه جا نباید از مُجرم چشم پوشی و عفو کرد زیرا جرم بیشتر و هیبت کار بد، شکسته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار